Mouwsjaal/bedjasje

  • Bouwien van Tol

    Hoi,

    Op zoek zijnd naar een breipatroon voor een mouwsjaal stuitte ik op jouw melding dat je een patroon hebt.

    Nu hoop ik dat je het mij ook wilt sturen zodat ik op deze miezerige dag toch iets leuks kan gaan doen.

    Bij voorbaat dank,

    Bouwien.

  • w.p.m.

    't Staat gewoon rechtsboven, zie : Bij deze dochterpagina en dan klikken op Homepages en dan zoeken naar onze breipatronen.

    Groetjes, wpm

  • Anny

    Kan het niet vinden

  • Hinke

    Misschien lukt het zo?

    http://prikpatronen.web-log.nl/

    Ik zag dat het bedjasje erg slecht leesbaar is maar misschien als je het print of vergroot dat het dan wel lukt. Iets naar beneden scrollen en je ziet de mouwsjaal.

    Succes, Hinke.

  • w.p.m.

    Haha Hinke , dat was ook mijn impuls : om meteen maar de link door te geven. Als pedagoog/onderwijskundige kan ik echter af en toe de neiging niet onderdrukken om mensen wat moeite te laten doen zelf wat uit te laten zoeken :D.

    Groetjes, wpm

  • w.p.m.

    Hoi Anny,

    Zie je rechtboven aan deze pagina niet staan: Bij deze dochterpagina (witte letters op een groene achtergrond) :S .

    Groetjes wpm

  • Hinke

    Je hebt helemaal gelijk wpm maar als ze het niet kunnen vinden kan ik de neiging om het maar even te linken vaak niet weerstaan:) Het onderwijs laat ik graag aan man en zoon over!! Ik vond mij zelf daar vroeger al totaal niet geschikt voor:D

    Hinke.

  • Els

    Er valt hier heus echt wel wat te lachen af en toe! Ik vind mezelf tenminste soms grinnikend achter dit scherm als ik de prikpagina weer eens doorlees! :)

    Els

  • w.p.m.

    :D

    Heb overigens de indruk dat jij best zou kunnen onderwijzen als je dat wilt: b.v. in haken en breien :)!

    Groetjes, wpm

  • Gonnie van Rooijen

    Graag zou ik het patroon van je willen hebben als het kan

    Groetjes Gonnie