Mouwsjaal/bedjasje

  • MarianneP

    Ik heb er ook nog eentje:

  • Channah

    Hallo Quilty,

    Nr. 28 is precies het bedjasje waar ik al jaren naar op zoek ben. Zou je mij het patroon kunnen (en willen) sturen?

    Vast hartelijk dank!

    Groeten van Channah

  • fenny van maaren

    hallo daar ik ben opzoek naar dit patroon ivm een zieke moeder met reuma ik wil het voor haar breien,gezien dat ze haar bedjas had uitgeleend en die persoon in kwestie deze naar de kringloop heeft gebracht

    met vriendelijke groet en alvast bedankt namens ons tweeen

  • Dianaatje

    Raar persoon….. ::o

    (die iets geleends naar de kringloop brengt)

    Staat het patroon niet op onze patronen-blog? Daar is hier ook ergens een draadje over te vinden op het prikbord.

  • Els

    Ja hoor, het staat op onze patronen-weblog.

    Els

  • l.gerhards

    Nou toevallig ben ik er een aan het breien eigenlijk heel eenvoudig,als je er nog geen hebt wil ik je het patroon wel door sturen.

    groeten Lies Gerhards

  • Marjoke

    Zou u mij het patroon van het bedjasje willen sturen?

  • Riet

    Ik ben ook op zoek naar ‘n bedjasje maar dan wat langer tot aan de taille of heup, als je het ziet is het net ’n ronde cirkel , en als je het aanhebt, dan valt de kraag wijd op je rug

    Wie heeft er voor mij zo'n patroon??

  • m.ootjers@casema.nl

    Hallo quilty,

    Voor mijn zus ben ik op zoek naar nr. 27 van een mouwsjaal/bedjasje.

    Zou je mij het patroon willen mailen?

    Alvast bedankt

    Groetjes van Marjoke

  • Lisette

    Bij het zoeken naar een kant en klaar bedjasje trof ik een patroon aan wat aan uw zoekpatroon voldoet:

    Op Marktplaats bij advertenties van Kitty , daar staan diverse haakpatronen, advertentie 400744056 is de mouwsjaal/bedjasje.

    Hoop dat ik u hiermee heb geholpen,

    mvrgr,

    Lisette