Mouwsjaal/bedjasje

  • Petra

    Op de een of andere manier wordt mijn email adres er niet bij gezet Terwijl ik het wel invul ??

    Ik probeer het nog een keer

  • Marita Leemreize

    Wie heeft er een patroon van een gebreid bedjasje voor me?

    Bedankt Marita

  • Els

    Ik heb van deze twee voorbeelden (een bedjasje en een mouwsjaal) het patroon. Als je dat wat lijkt dan kan ik je het patroon sturen. Stuur me dan je mailadres (naar eawkes@xs4all.nl)

    Els

  • catrien kloppers

    hallo

    mijn zuster wordt binnenkort voor een hartoperatie in het ziekenhuis opgenomen. Ze heeft mij gevraagd een mouwsjaal te haken of te breien. Het moet wel een grote maar zijn.

    Wie heeft er een patroon voor mij?

    katja

  • Els

    Ik heb wel een (heel oud) patroon van een mouwsjaal. Stuur me maar je emailadres, naar eawkes@xs4all.nl, dan krijg je het van me.

    Els

  • jitske

    hej dieni ik wil heel erg graag een mouwsjaaltje breien maar heb geen patroon en heb er al erg lang naar gezocht groetjes jitske

  • cecile

    Dit is weer zo'n patroon met heel veel aanvragen ervoor en zou dus gemakkelijk op het web-log kunnen worden gezet, als het naar mij gemaild wordt.

    Groetjes, Cecile

  • Els

    Cecile, dat is juist het patroon wat ik vanmorgen naar je hebt gemaild. Anders maar even via de prive-mail verder bespreken?

    Els

  • Yvonne

    Heeft iemand van jullie aub het patroon om een bedjasje te breien. Het is helaas nogal urgent, omdat mijn moeder met kanker in het ziekenhuis ligt en zo graag dit weer wil dragen daar, ze heeft het steeds koud.

    Ze heeft ze vroeger zelf gebreid, maar dan zo uit het hoofd, dus helaas geen patroon beschikbaar.

    Mocht iemand er nog een kant en klaar hebben liggen en weg willen doen, dan zou ik daar ook zeer dankbaar voor zijn.

    Alle kosten worden vanzelfsprekend (van te voren) vergoed.

    Alvast bedankt.

  • Els

    Er staan patronen op onze ‘eigen’ patronenpagina door Cecile gemaakt. Kijk in de rechterkolom boven onder homepages en dan ‘onze patronen’.

    Els