Mouwsjaal/bedjasje

  • ida

    hee els,

    'k zag dat je een mouwvestjepatroon hebt voor oud en baby. ik zou heel graag jouw patroon willen hebben. lekker voor op bed met nog even boeklezen. zou dat nog lukken? alvast bedankt!

    groetjes ida

  • cecile

    Hoi Ida.

    Kijk even op 28 oktober (staat nu nog op pagina 2, maar dat kan morgen wel weer anders zijn!) bij:

    berichtje voor Dagmar-Anne betr. mouwvestje

    Daar heb ik een paar patroontjes geplaatst. Misschien is er iets voor je bij.

    Groetjes, Cecile.

  • Els

    Ida, ik zie dat je een vraag voor me had. Is die nog actueel, omdat ook Cecile jou een antwoord gaf?

    Stuur me anders een privebericht.

    Els

  • anne van vliet

    dag Cecile, wat fijn dat ik deze site heb gevonden. Ook ik wil graag een bedjasje/mouwsjaal. Mag ik het patroon van de gehaakte versie? Heel erg bedankt bij voorbaat. Hartelijke groet, Anne van Vliet

  • cecile

    Hallo Anne,

    Kijk even op 28 oktober (staat nu nog op pagina 5, maar dat kan morgen wel weer anders zijn!) bij:

    berichtje voor Dagmar-Anne betr. mouwvestje

    Daar heb ik een paar patroontjes geplaatst. Van daar kan je ze printen. Misschien is er iets voor je bij. Als je op de patroontjes klikt, worden ze vergroot

    Groetjes, Cecile.

  • dieni

    hallo

    ik heb wel een patroon van een mouwsjaal om te breien

    reageer maar als je intresse heb

    gr dieni

  • redrabbit9@hotmail.com

    hallo dieni,

    ik heb wel interesse in jouw patroon van een te breien mouwsjaal.

    zou het graag van willen hebben, al vast bedankt.

    gr. ida

  • Gerda Hijink

    Hallo Dieni zou ik misschien ook het patroon van een gebreide versie kunnen krijgen?

    Alvast hartelijk bedankt.

    Gerda

  • Lenie

    Hallo Dieni

    Zou ik aub ook het patroon van de mouwshawl kunnen krijgen,ik ben er al lang naar op zoek

    Bij deze alvast bedankt

    Groetjes Lenie

  • Petra

    Hallo Cecile

    Zou ik ook het patroon mogen van het gehaakte bedjasje

    B.v.d.

    Petra