Gebreide Kerststal

  • nelletje

    hallo, ben ik weer..wat zie ik?… vertaallijstje????? dat scheelt een boel werk. Zou ik het ook mogen ontvangen alsjeblieft.Alvast hartelijk dank en groetjes van Nelletje

  • Marianne

    Hallo Els,

    Helaas heb ik (nog) geen Nederlandse vertaling, wel een lijstje met engelse breitermen. Dat heb ik je toegestuurd.

    Groetjes van Marianne

  • Marianne

    Hallo Nelltjes,

    Dat lijstje heb ik je al toegestuurd hoor.

    Groetjes van Marianne

  • Marianne

    Sorry hoor Nelletje dat ik je naam zo verbasterd heb.

  • Janni

    Hoi Marianne,

    Heel graag zou ik ook de vertaallijst willen ontvangen van de kerststal. Zoals ik in het forum lees speel jij vandaag voor kerstengel. Geweldig Marianne alvast heel hartelijk bedankt

    Je doet je naam eer aan Maria…..nne.

    Als ik wat voor je terug kan doen hoor ik het graag, ik heb nog leuke gebreide muizen in de aanbieding, van Dora gekregen.

    Groetjes van Janni

  • Marianne

    Hoi Janni,

    Lijstje is onderweg. Heel hartelijk dank voor het muizen-aanbod maar die behoren al tot mijn verzameling. Ze zijn leuk hè?

    Groetjes van Marianne

  • Janni

    Hoi Marianne,

    Heel erg bedankt maar weer, Je hebt wel je best gedaan vandaag hoor !!! Ja de muizen zijn ook geweldig, ik print alles uit en doe het in een map, zo leuk.

    Wat is dit toch een prima forum, iedereen staat voor elkaar klaar.

    Super hoor !!!!

    Fijn weekend en tot een volgende keer.

    Groetjes van Janni

  • Lieny

    Zou ik misschien ook de vertaallijst mogen hebben Marianne??

    Bij voorbaat heel erg bedankt,mijn mail staat open.

  • Marianne

    Lijstje is onderweg.

    Groetjes van Marianne

  • lieny

    Hallo Marianne en Dora,

    In een persoonlijke mail heb ik jullie al bedankt,voor de patronen,die jullie mij,en vele anderen toezonden.Toch wil ik op dit prikbord jullie allebei ook nog bedanken,voor de mooie patronen,die ik van jullie kreeg!!!!!

    Het geeft mij een heel warm gevoel,dat dit zo kan!!

    Liefs, Lieny