Gebreide Kerststal

  • Marianne

    Hallo Dianaatje,

    Ik zou het niet weten maar….mag ik vragen hoe jij het patroon bent kwijt geraakt?

    Misschien per abuis gewist van je computer? Ik kan me voorstellen dat dat meerdere mensen is overkomen. Waarschijnlijk zijn er nu ook veel mensen bij die eerder geen belangstelling hadden.

    Fijne zondag Dianaatje en groetjes van Marianne

  • Dianaatje

    Hoi Marianne,

    Het kan best zijn dat ik de patronen al heb uitgeprint en toen het bestand heb gewist. Want ik kwam wel een mapje “gebreide kerststal2” tegen in mijn map breipatronen. Maar deel 1 was nergens meer te vinden. Meestal gooi ik nie zomaar dingen weg, maar mijn harde schijf is ergens begin dit jaar wel vastgelopen, dus het kan best zijn dat het met overzetten van de bestanden er tussendoor geschoten is.

    Hoe het ook zij, ik heb hem nu weer in mijn mapje gezet dus volgend jaar kan ik zeker weer……:D

    Fijne avond nog verder!

  • Anneke

    Hallo,

    Graag zou ik ook de patronen voor de gebreide kerststal willen ontvangen! Wie heeft ze voor mij?

    In ieder geval alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,

    Anneke van Os

  • Marianne

    Hallo Anneke,

    De gebreide kerststal staat nog op mijn computer en ik zal hem nu naar je toe sturen.

    Succes ermee!

    Groetjes van Marianne

  • Oni

    Wil je hem naar mij ook doorsturen? soniadezutter@hotmail.com

    Alvast bedankt. Oni

  • Marry

    Hallo Marianne,

    Wil je mij ook het patroon sturen?

  • Marianne

    Marry, ik heb geen emailadres van jou.

  • Marianne

    Hallo,

    Wie de schoen past trekt hem aan, dus 99 mensen van de 100 hoeven zich van dit berichtje niets aan te trekken maar………

    ik wil wel duizend keer de patroontjes van de kerststal versturen maar ik ben wel gevoelig voor de manier waarop dat aan mij gevraagd wordt.

    Groetjes van Marianne

  • marion hermans

    Best marianne of een van de andere,

    Ik heb ook belangstelling voor het patroon van de kerststal.

    ook ben ik nieuwsgierig naar het resultaat van anderen.

    alvast bedankt Marion

  • Marianne

    Goedenavond,

    Even ter informatie:

    Ik heb de Kerststal verstuurd aan Marry, Oni en Marion.

    Veel plezier ermee en groetjes van Marianne