Breipatroon van Mickey Mouse 1945

  • raizah

    graag wil ik het patroon van mickey mouse 1945 ontvangen

  • Tineke

    Hallo Raizah,

    je hebt geen mailadres vermeld in je bericht, zo kan er niets worden verstuurd.

    Ik heb het patroon ook wel, je mag me mailen op: stikra at home.nl (at=@).

    Groetjes, Tineke

  • magdalena tuhehay

    ik wil de breipatroon van mickey mouse hebben anders kan ik hem niet verder af maken en van minni mouse breipatroon

  • Els

    Goh!

    Els

  • w.p.m.

    Zeg dat wel ;).

    wpm

  • w.vaningen@hotmail.com

    Hallo,

    Misschien ten onrecht deze mail. Ik heb er namelijk al eentje verstuurd maar weet niet of die aangekomen is.

    Het betreft het patroon voor een oudere dame die ooit Mickey Mouse voor haar 14 jaar jongere zusje heeft gebreid.

    Zij wil deze pop dolgraag nog eens breien maar heeft het patroon niet meer.

    Zou u dit patroon naar mij toe willen mailen. Ik heb haar beloofd dat ik naar het patroon op zoek zou gaan.

    Alvast hartelijk dank voor de genomen moeite.

    Met vriendelijke groet,

    Wil van Ingen

  • Dora

    Heb het patroon Van Mickey en Minnie verstuurd. Weet niet of dit het juiste patroon is.

  • marleenmartens170@hotmail.com

    Hallo

    graag wil ik dat breipatroon van mickey en minnie mousse willen downloaden.

    Ik heb de boek gehad maar ben hem ergens kwijt geraakt

    heb er destijds veel gemaakt

    mvg

    marten marleen

  • Natasja

    Ik zie dat er op dit topic al erg lang niet meer gereageerd is, maar ook ik zoek naar het patroon van Mickey Mouse. Ik heb deze knuffel bij mijn geboorte in 1970 gekregen, maar deze is aan het vergaan en ik wil het erg graag zelf gaan maken. Wie oh wie kan mij helpen aan het originele patroon?

    Groetjes, Natasja

  • Dora

    Natasja, ik heb een breipatroon van Mockey en Minnie mouse. Als je die wilt hebben moet ik je emailadres hebben.