Breipatroon van Mickey Mouse 1945

  • Corrie

    Zou ik ook het patroontje mogen hebben van mini en mickey mouse

    Alvast bedankt Corrie

  • spikeysmum@gmail.com

    Hallo Nelletje

    Het patroon van Mickey en Minnie Mouse kun je direkt downloaden als je je (gratis) registreerd bij: www.handwerkclub.nl. Op deze site (die overigens niet van mij is, maar van een mevrouw die zich Handwerkfreak noemt) heb ik heeeeeeel veel patroontjes gezet. Even alles invullen bij registratie, daarna kijken bij het item Forum (waar alle gratis brei-, haak- en borduurpatronen staan). Of in de rechterbovenhoek van de site bij zoeken even Mickey Mouse invullen en je kunt de patroontjes zoals gezegd gratis downloaden. Misschien zien ik je daar nog wel eens bij de reacties die je onderaan elk patroontje in kan vullen. Iedereen is welkom. Veel succes.

    Met vriendelijke groeten, Spikeysmum

  • Tineke

    Hallo Spikeysmum,

    laatst heb ik het patroon van je gekregen in Pdf van Mickey/Minnie.

    Dit patroon heb ik doorgestuurd naar Corrie en die andere die er ook om vroeg.

    Bedankt voor de link naar ‘handwerkfreak’. Ik zal er zeker eens naar kijken.

    Groetjes, Tineke

  • nelletje

    Dank je voor de tip, ik ben gelijk wezen kijken en heb al heel veel leuks gezien, helaas had ik (weer) te weinig tijd om alles te bekijken maar dat ga ik zeker nog eens doen. hartelijke groeten van Nelletje

  • spikeysmum@gmail.com

    VOOR AL DEGENE DIE HET PATROONTJE VAN MICKEY MOUSE WILLEN HEBBEN: REGISTREER JE EVEN (GRATIS) BIJ WWW.HANDWERKCLUB.NL, DAN KUN JE HET PATROONTJE BIJ ZOEKEN VINDEN EN METEEN DOWNLOADEN. ER STAAN ALLERLEI GRATIS PATROONTJES OP DEZE SITE.

  • afke devries

    Dag,

    mijn scoonmoeder van 95 jaar heeft die Mickey Mouse vroeger gemaakt en mij gevraagd naar het patroon te zoeken, omdat ze er een voor haar achterkleinkind wil maken. Als het patroon gevonden wordt, zou ik het ook graag willen ontvangen.

    Groetjes, Afke

  • Tineke

    Hallo Afke,

    het patroon is beschikbaar in een pdf. Als je een mail stuurt: stikra@home.nl dan kan ik je dat patroon mailen.

    Groetjes, Tineke

  • Anneke Peters

    Hallo Spikeysmum

    Ben de hele avond bezig geweest,voor het patroon van mickey en minnie mousse

    Maar ik krijg het niet geopend,snap er niks van .

    Zou u het voor mij willen proberen.

    Mijn mail adres is apeters1952@hotmail.com

    Ik zal er heel blij mee zijn ,alvast bedankt voor de moeite

    Groetjes Anneke

  • jnetel@osiragroep.nl

    Goedemorgen,

    Ikzoek dit breipatroon voor me werk voor een dagopvaug voor ouderen,we hebben het nog wel maar zijn het patroon van de jurk kwijt.

    zou je zo vriendelijk willen zijn het ons willen toesturen,als ernog kosten aan verbonden zijn hoor ik het wel.

    Alvast vriendelijk bedankt

    Joke Netel

    dagopvang De Klinker

  • Tineke

    Hallo Misschien kan ik je helpen.

    kijk ff op mijn site of je deze bedoeld.

    http://www.kaartenbox.nl/main.php?g2_itemId=1100&g2_page=2

    gr Tineke