knittax breimachine gezocht

  • Corry

    Hallo Magda,

    mijn e-mail adres is c.bakker40@chello.nl

    Als je mij op dit adres jouw e-mail adres stuurt. Krijg je van mij de foto van mijn breimachine.

    gr. Corry

  • Nanny

    Hi Karin,

    Zag je vraag over een Knittax.Ik heb er een en voor 37,50 euro mag je hem hebben.

    Mvg Nanny

  • tonnie

    is er iemand die voor mij n knitax breimachine te koop heeft liefst in Drente

  • Gerard Slenders

    Ik zoek naar breimachines voor een zuster in Ouagadougou, de hoofdstad van Burkina Faso. De zuster runt een centrum waar jonge meisjes leren naaien, patroon tekenen, hygiène familyplanning, voeding en huishouden.Onze vereniging Kans voor Kinderen Burkina Faso ondersteunt deze zuster. Wanneer wij bruikbare machines/ spullen hebben , die de zuster kan gebruiken, verstuurt onze vereniging deze. De onkosten worden gedragen door de vereniging. Hier in NL werken wij met vrijwilligers.

  • CoBak

    is er echt niemand die mij kan helpen aan de draadgeleider van de Knittax breimachine uit de jaren 50?

    Hij ziet er precies hetzelfde uit als de eerder geplaatste foto's in deze rubriek.

    Groetjes van Corry

  • monique

    tonnie Schreef:

    ——————————————————-

    > is er iemand die voor mij n knitax breimachine te

    > koop heeft liefst in Drente

    hallo ik heb de brei maschine staan die jij zoekt ik woon alleen in t zuiden van het land.hij zit nog in de orginele hoes en is van mijn tante geweest zelf heb ik hem nooit gebruikt en nu al helemaal niet ik heb er echt geen tijd voor dus doe maar eens een bod en dan is ie misschien wel voor jou.

  • monique drent

    hallo ik heb wellicht de breimachiene die jij zoekt het is een kwitax uit de jaren 50 60 en een enkelbeds.Er is misschien een probleem,ik ben woonachtig in t zuiden van het land en woon in Elsloo.Maar laat eens wat weten of je m wel wilt hij staat ook op marktplaats maar niet welk merk en vanaf 50 euro bieden,met vriendelijke groet Monique telnr 0454376520

  • wondergina

    Hallo

    kan ik mots vergoedeing een kiopietej van die handleiding?

    Grz Gina

  • wondergina

    Hallo

    Ben op zoek naar de handleiding

    Graag een kopietje tegen vergoeding natuurlijk

    Grz Gina

  • Els

    Gina, ik heb je een antwoord op je pb gestuurd.

    Els