knittax breimachine gezocht

  • Patricia Alders

    Beste Titia,

    Mijn interesse gaat uit naar de machine, want ik wil graag beginnen met het breien met een breimachine. Ik heb werkelijk geen idee of dit wel een goede start is met de knittax M2?? Maar ik begrijp dat er beschrijving bij zit.

    Of is de machine al weg?

    Vriendelijke groet,

    Patricia

  • Martin Vissers

    Ik heb een breimachine staan, Knittax M2 met handleiding.

    Voor 40 euro mag je m ophalen.

  • Ans Veens

    Hallo Els

    Op internet zag ik dat jij nog een beschrijving had van een knittax breimachine.

    Ik heb op zolder nog een oude breimachine staan van mijn moeder, waar ik graag mee aan de slag wil.

    Maar ik mis de beschrijving. Kan jij mij helpen?

    Met vriendelijke groet

    Ans Veens

  • Els

    Ja zeker, die heb ik voor je. Je moet me dan wel je mail-adres sturen. Stuur me maar een bericht, dan heb ik meteen jouw adres. eawkes apestaartje xs4all.nl

    Ik sta op het punt om weg te gaan, wordt dus vanavond dat ik het kan opsturen (èn als jij je adres dan gestuurd hebt!).

    Grappig, mijn Knittax is ook een erfstuk van mijn moeder, ze is 92 en breit er niet meer op ;) Ik heb er toen mijn kinderen klein waren veel mee gedaan. Nu ook wel eens voor de kleinkindjes maar de dag heeft maar 24 uur, als je begrijpt wat ik bedoel.

    Els

  • AnneMarie Bosch

    Toevallig kwam ik op deze pagina. Wie kan 2 oude breimachines gebruiken (al is het maar de onderdelen) die mij in de weg staan. Beschrijving en handleiding van 1 machine met voorzetapparaat is aanwezig. Gratis af te halen.

  • Corry

    Hallo AnneMarie,

    ik zou heel graag de draadgeleider willen hebben. Dat is het metalen uitsteeksel dat aan de slede zit en over het naaldbed uitsteekt. Zou dat kunnen? Ik heb een perfect werkende machine, maar ben mijn draadgeleider tijdens verhuizen kwijtgeraakt. Zonder werken is erg lastig. Je kan mij hier goed plezieren. Mijn breimachine is uit 1956 of daar ergens uit die tijd.

    groeten van Corry

  • Magda

    Goede middag,

    Om welke breimachines gaat het ? Merk, type ?

    Heb je eventueel een foto ?

    Magda

  • Magda

    Hallo,

    Om welke breimachines gaat het ? Merk, type ?

    Heb je eventueel een foto ?

    Magda

  • Corry

    Hallo Magda, het is een machine uit de jaren 50.

    Als je mij je e-mail adres geeft stuur ik je een foto.

    Groetjes van Corry

  • karin

    Heeft iemand in de buurt van Leiden een knittax breimachine te koop?

    Ik wil er heel graag een hebben. Op marktplaats heb ik al een paar keer geboden, maar die moest ik aan de andere kant van het land gaan ophalen.

    Het zou fijn zijn als het wat dichter in de buurt zou kunnen lukken.