breipatroontje olifantentrui

  • Marianne

    Wat een leuke trui is dit zeg. Heeft iemand voor mij het patroon? Mijn dochter heeft maat 80…..

  • Marianne77

    Ik was vergeten in te loggen, dus nu kan er wel een mailtje gestuurd worden voglens mij

  • alieb

    Hallo Dora,

    Schitterend zeg die olifantentrui zou ik het patroon daarvan mogen voor de pop van dochter van een vriendin,zou ze helemaal geweldig vinden,alvast bedankt.

    Gr.alie

  • Dora

    Alie, ik heb het patroon van de kindertrui gebruikt, maar dan met hele dunne (sokken)wol gebreid.

  • alieb

    Dora,

    zou ik dat dan mogen?

    Gr.alie

  • Dora

    Alie hij staat wel op de site van Cecile. Klik bij het prikbord rechts op de pagina op Homepages. Daarna op Onze breipatronen en dan op Olifantentrui baby. Daar kun je het truitje en het broekje downloaden

  • corry ijsselstein

    mijn dochters hadden deze trui ook

    ben overal aan het zaoeken geweest, maar kan het patroon nergens vinden

    zou je het tegen vergoeding aan mij willen mailen of toesturen

    ik zou er heel erg blij mee zijn

    corry ijsselstein

  • Josesjors

    Wie helpt mij aan het patroon van de olifantentrui met de grijze mouw die ik 31 jaar geleden voor mijn zoon heb gebreid en die ik nu voor zijn zoon die over 10 weken geboren wordt wil breien

  • Tineke

    Hoi allemaal,

    inmiddels heeft Jose mijn mailadres gevonden en ze heeft het patroon ontvangen.

    Groetjes, Tineke

  • Sjako

    Ik ben al de zoveelste die op zoek is naar het patroon van het olifantentruitje. ooit zelf gebreid voor mijn kinderen maar nu is het kleinkind aan de beurt! Superbedankt degene die mij helpt.