breipatroontje olifantentrui

  • karin

    dank je wel voor je antwoord.

    ik heb gewoon andere middeldikke wol aangeschaft, nu klopt het wel geloof ik. ik ben er inmiddels al mee begonnen.

    groetjes Karin

  • Riky Goedhart

    Hallo,

    Voor een vriendin van me ben ik ook op zoek naar het patroon van de olifantentrui.

    Zij is 2 maanden geleden oma geworden van 2 meisjes en zou graag haar dochter verrassen met

    dezelfde truitjes zoals zij 25 jaar geleden voor haar dochter breidde.

    Ik hoop dat iemand reageert op mijn oproep.

    Vreidelijke groet. Riky

  • Tineke

    Hallo Riky,

    je was niet ingelogd toen je het bericht plaatste, dus ik kan je geen privemail sturen. Ik hoop dat je dit dan wel leest????

    Als je me mailt op: stikra@home.nl dan stuur ik je het patroon via de mail naar je toe.

    op dez ‘prik’ http://brei.startpagina.nl/prikbord/read.php?390,10145516,10150780#msg-10150780 (hoop dat het lukt, zie je de truien)

    Groetjes, Tineke

  • Angelique

    Hallo allemaal,

    Ook ik heb de patronen via deze pagina gekregen. Dit zijn mijn exemplaren geworden. De roze is voor mijn nichtje van 2 1/2 jaar en de rode is voor haar zusje van 6 maanden.

    Groetjes Angelique

  • Dianaatje

    Ze zijn erg leuk geworden!

  • Tine Winkel

    Hoi Angelique,

    Ik zag dit oude topic weer voorbij komen en ik dacht ‘daar heb je weer iemand die dat patroon zoekt’. Erg leuk om nu weer foto's ervan te zien. Het blijft een leuk patroon en het zijn mooie truien geworden.

    Tine

  • Els

    Ja, het blijven leuke truien. En deze zien er zeker ook erg mooi uit.

    Els

  • ans

    Ik zoek hetzelfde patroon.Heeft u dit patroon ook gekregen ? Als dat zo is, dan zou ik heel graag een kopie van dit patroon willen hebben.

    Ook ik heb het ooit voor mijn dochter gemaakt. Ik wil het graag nog een keer maken, maar ik heb het patroon niet meer.

    Vriendelijke groet,

    Ans

  • Tineke

    Hallo Ans,

    als je me een e-mail stuurt, op : stikra@home.nl, dan stuur ik je beide patronen toe. Er is een babymaat en een kleutermaat.

    Groetjes, Tineke

  • Antoinette.Y

    Ik ben opzoek naar een patroon van een olifantentrui maat 80. Wie kan me hieraan helpen

    Antoinette.