ik zoek een breister

  • wilhelmien

    Hallo

    Ik ben op zoek naar een hobby breister die het leuk vindt om ook eens iets voor een ander te breien.

    Dit kan zowel heren, dames of kinder wezen.

    Ik hoor het graag via mijn mailadres

    wilhkonijn@hotmail.com

  • inge

    als ik vragen mag: waarom ga je zelf niet (leren) breien?:) Geen tijd voor of niet kunnen/willen

  • Astrid

    Hallo

    Ik brei al jaren op bestelling truien enz

    Brei ook proefmodellen voor een wolzaak hier in de buurt

    Hoor het wel als je nog iemand zoekt

    Astrid

  • elly kerkhoff

    dag Astrid.wat leuk dat je in opdracht breit.mag ik ook eens een beroep op je doen? wat reken je voor breiwerk,van een trui bijvoorbeeld, als ik zelf wol heb? ik hoor graag van je ,groeten,Elly.

  • inekeD

    willemien…ik brei ook in opdracht….dus als je nog niemand hebt…

    groetjes inekeD

  • Tine Winkel

    Hoi Wilhelmien,

    Wel een wat late reactie (zit vandaag voor het eerst na mijn vakantie weer eens achter de computer, vandaar), maar toch: ik brei ook regelmatig in opdracht. Een prijs, zoals Elly vraagt, durf ik op voorhand niet te geven, omdat dat erg afhankelijk is van het gevraagde werk (grootte, patroon, dikte van het garen), dus dat stem ik altijd individueel af. Als je nog vragen hebt, kun je me mailen.

    Groet,

    Tine

  • lina

    Hier nog iemand die in opdracht breit, al meer dan 20 jaar.

    Ik brei met de hand en ook met de breimachine,

    groetjes Lina.

  • Esther

    Hoi Wilhelmien,

    Net pas deze discussielijst gevonden, ga m gelijk in mijn favorieten zetten.

    Maar eh, ik brei dus ook, veel, voor volwassenen en kinderen. Alleen nog geen sokken.

    Ik brei handmatig, ben redelijk ervaren.

    Een prijs, zoals Elly vraagt, durf ik op voorhand niet te geven, omdat dat erg afhankelijk is van het gevraagde werk (grootte, patroon, dikte van het garen), dus dat stem ik altijd individueel af. Als je nog vragen hebt, kun je me mailen.

    Groetjes,

    Esther

  • Tine Winkel

    Hoi Esther,

    Ik zie dat je mijn tekst kopieert:

    Een prijs, zoals Elly vraagt, durf ik op voorhand niet te geven, omdat dat erg afhankelijk is van het gevraagde werk (grootte, patroon, dikte van het garen), dus dat stem ik altijd individueel af. Als je nog vragen hebt, kun je me mailen.

    Vind ik op zich niet erg (maar wel vreemd…), maar dan loop je dus wel het risico dat het niet klopt. Wilhelmien zal je niet kunnen mailen: je bent niet ingelogd, en dan kan ze je volgens mij geen privebericht sturen. Volgende keer dus even beter opletten bij kopieren/plakken ;)

    groet,

    Tine

  • marjorie1971

    ik zoek dus ook een breister,,het liefst met breimachine, want ik wil een enkellangvest en heb niet de kleinste maat..hoopdat iemand me kan helpen

    bedankt alvast