ik zoek een breister

  • Eli43

    Hallo Marjorie,

    Het breien van zo´n lang vest, zie ik als een uitdaging. Op het moment ben ik de laatste hand aan t leggen aan een kaftan voor een ´grote´ man. Dus mocht je nog iemand zoeken, mag je me gerust eens emailen.

    Vr. groetjes,

    Eli

    email: elifinca@hotmail.com

  • Eli43

    Hallo Wilhelmien,

    Mocht je nog steeds iemand zoeken dan houd ik me aanbevolen. Ik brei regelmatig in opdracht zowel voor particulieren als een ontwerpster. Vind dit heel leuk om te doen.

    Vriendelijke groetjes,

    Eli

  • wilhelmien

    Dag Astrid

    Een wel hele late reactie. Ik zat te wachten op mail in mijn eigen privé mail. Eindelijk dit forum weer gevonden.

    Ik zou graag willen weten hoe jij te werk gaat? Mijn vraag op brei gebied is om één of meerdere wikkelvstjes te breien.

    Dat mag zowel machinaal of met de hand. Ik draag graag rokjes van het merk king louie en wil graag in een bijpassende kleur dan een wikkelvestje. Om dan altijd maar voor de makkelijke weg te gaan door een zwart vestje te kopen vind ik jammer. Mocht je een idee willen hebben van de rokjes kijk dan op www.kinglouie.nl

    Zou u mij privé terug willen mailen op wilhkonijn@hotmail.com

    met groet,

    Wilhelmien.

  • hermien

    Hallo

    mocht je nog een breister zoeken dan zou ik dat graag horen

    ik ben 53 jaar en woon in wijchen—bij Nijmegen

    hoor graag van je

    mvg hermien

  • Marianne

    Ik zoek ook nog een breister voor wat mutsjes en sjaaltjes te maken voor onze webwinkel, nog mensen interesse? We hebben kant en klare modellen al liggen, maar onze huidige breister houdt er helaas mee op!

  • Marianne

    Hoi Hermien en alle andere die aan hebben gegeven dat ze zouden willen breien. Ik zou heel graag eens verder willen praten met jullie, misschien kunnen we samen tot een leuke deal komen? Maar ik kan online niet 123 mailadressen vinden. Zouden jullie mij willen mailen? mijn mailadres is: marianne_voerman@hotmail.com. Zoals ik al zei heb ik een goedlopende webwinkel en we verkopen hierop ook leuke setjes mutsjes en sjaaltjes, alleen onze huidige breister gaat ermee stoppen.

  • margret

    ik woon in huis ter heide als u wild breide voor mijn heel graag grm

  • Ellesje

    Margret, ik woon niet in de buurt van Zeist, maar brei regelmatig in opdracht en over het algmeeen werkt het goed via mail en alles versturen via de post. Als je belangstelling heb dan hoor ik het wel. groeten Elles.

  • nelly verzaal

    margret Schreef:

    ——————————————————-

    > ik woon in huis ter heide als u wild breide voor

    > mijn heel graag grm

    Beste Margret,

    Als “fanatiek” breister (met een eigen brei-“schooltje”) brei ik ook graag voor anderen (mijn huis is al vol met zelfgemaakte kleding!) Groet Nelly

  • Joyce Green

    Ik ben op zoek naar een breister die een eenvoudige trui voor mij wil breien ( Den Haag en omstreken)

    kan ook op breimachine gebreid worden.