Kindertrui olifant (mouw is de slurf)

• DELETION_USER avatar

Mm,

Graag had ik het breipatroon van de kinderpull ontvangen - heb deze 35 jaar geleden voor mijn dochters gebreid en wil dit nog eens breien voor mijn kleindochtertje!

mvg

rita

• DELETION_USER avatar

hallo Rita

ik heb het patroon voor je,

als je me mailt stuur ik het je als er nog interesse is

groetjes Annebel

• DELETION_USER avatar

Hallo Annabel, dat zou fantastisch zijn - eventuele kosten zal ik vergoeden!

mvg

mijn email adres : fa320890@skynet.be

• DELETION_USER avatar

hallo Rita       je hebt mail

groetjes

• DELETION_USER avatar

Mag ik dit patroon ook ontvangen? Zoek het al zo lang. Gaat over de olifant trui met mouw als slurf. Emailadres is a.avoird@home.nl.  Alvast bedankt

• DELETION_USER avatar

hallo  aavoird

je hebt mail

groetjes Annebel

• DELETION_USER avatar

Grappig, ik was toevallig vandaag ook op zoek naar het breipatroon van de olifantentrui met de mouw als slurf..

Ook ik ben een oma die vroeger de trui heeft gebreid voor de kinders.en nu graag de trui zou willen breien voor mijn eerste kleinkind.

Zou je mij ook het patroon toe willen sturen?

alvast bedankt!

• DELETION_USER avatar

mijn e mail adres is mbroerbuis@online.nl

• DELETION_USER avatar

Hallo mede breisters/haaksters,

ik weet nog niet goed of ik het allemaal goed doe, ik doe voor het eerst mee met zo'n forum.

Als ik jullie kan helpen met een patroon dan hoor ik het natuurlijk ook graag.

groetjes

Marjan

• Els

marjanbeebie

Hallo mede breisters/haaksters,

ik weet nog niet goed of ik het allemaal goed doe, ik doe voor het eerst mee met zo'n forum.

Als ik jullie kan helpen met een patroon dan hoor ik het natuurlijk ook graag.

groetjes

Marjan

Volgens mij doe je het prima Marjan! Welkom hier. 

Els