sprei

  • hinke s

    hier ben ik weer ben druk geweest heb alles gelezen en ik denk zo als ik 20 bollen heb kom ik een heel end of niet?

    graag advies jullie in ieder geval bedankt voor het mee denken ik wil hem haken en het is een sterren patroon

    gr hinke s

  • cecile1941

    Ik heb mijn omslagdoek ook van paars gehaakt, dacht ook tekort te komen, ook overal gevraagd. Antwoord: paars is een winterkleur, dus je zult denk ik een paar maandjes moeten wachten op de wintercollectie. Gelukkig vond ik in al mijn bergen wol nog een bol en kwam dus net uit.

    Groetjes, Cecile

  • Mijna

    Sinds gisteren heb ik paarse Saskia in huis. Ik ben onervaren op dit garengebied en ben benieuwd hoe het uit zal gaan pakken.

  • Mijna

    Het staat in de zomercollectie:

    https://www.zeemanshop.com/assortiment/breien/brands/geen/products/breigaren-royal

    en is wel via de webshop te verkrijgen. Het zijn me de verzendkosten niet waard.

    Ik heb gisteren Saskia gekocht (die is er in 2 kleuren paars).

  • Mijna

    Mijn proeflap op 3.5 is af nadat ik lap op 4.5 had uitgetrokken.

    Ik ga voor naald 3.5. Foto's volgen tzt.

  • Mijna

    Hallo Hinke,

    heb je een foto van het patroon?

    Hoe breed is 2 persoons vandaag de dag? Matrasmaat voor mij 140x200 maar het wordt steeds moeilijker om

    aan lakens ed te komen.

    1 bol uitproberen en vervolgens een rekensommetje maken?

  • Hinke

    Inderdaad Hinke s. Hoe groot wil je hem maken? Haken neemt echt meer garen dan breien en ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken maar ik zou voor de zekerheid wat extra bollen nemen. Of zoals Mijna aangeeft eerst 1 bol ophaken en zien hoe groot je lapje is.

    Hinke ww

  • Mijna

    Tja, ik blijf er bij.

    Als je nu ziet dat ik Royal en Saskia op nld 3,5 haak.

    Het ziet er bij mij op 4.5 echt niet uit.

    Saskia leerde ik gisteren zou tot 6 mnd na aanschaf te retourneren zijn.

    Royal bij het ene filiaal tot 1 jaar en bij het andere filiaal onbeperkt.

    Ze zeggen er wel bij dat ze niet vaak breigaren geretourneerd krijgen.

  • Marieke

    Anonymous

    hier ben ik weer ben druk geweest heb alles gelezen en ik denk zo als ik 20 bollen heb kom ik een heel end of niet?

    graag advies jullie in ieder geval bedankt voor het mee denken ik wil hem haken en het is een sterren patroon

    gr hinke s