patroon gezocht van 'lucifers' trui

  • Annemie Rook

    Ik had ook al gekeken in de jaargangen rond 1983 maar daar stond het niet in. Raadselachtig! Ik volg dit bericht ook dus ik hoor het wel als er iets nieuws te melden is :-)

  • Tineke

    Hallo Annemie,

    als je het patroon wilt hebben, dan kan dat wel, heeft Jacqueline gemaild. Het is alleen in maat M beschreven.

    Wil je me dan even een privebericht sturen, dan kan ik jou het mailadres van Jacqueline geven.

    Groetjes, Tineke

    ps het is wel frustrerend dat je weet dat je het patroon ergens hebt gezien en nu niet meer terug kan vinden…grgrgr

  • Annemie Rook

    Tineke bedankt voor het aanbod maar ik hoef het patroon zelf niet te hebben. Ik wilde alleen maar helpen met de vraag in welk blad het stond. Nu ik er eenmaal mee bezig ben wil ik het ook weten!

  • Tineke

    Hallo Annemie,

    dat wil ik ook wel weten…ben benieuwd wie het als eerste vindt…

    Groetjes, Tineke

  • Elly

    Hallo,

    Mijn naam is Elly en ik ben ook al enige tijd op zoek naar dit breipatroon van de Lucifer trui.

    Is er iemand  hier die dit patroon voor mij heeft. IK zou er heel erg blij mee zijn.

    Groetjes van Elly

  • Elly

    Anonymous

    hallo allemaal,

    ik ben degene om wie het gaat en inmiddels heeft iemand gereageerd en had het blad liggen.

    het bleek een extra uitgave te zijn. het is net binnen gekomen en ja hoor ik herkende het gelijk.

    heel erg bedankt voor het meedenken.

    Tineke wil jij de advertentie verwijderen, en nogmaals extra dank voor jou, omdat je deze advertentie hebt gezet.

    jacqueline

    Hallo, mijn naam is Elly en ik ben ook op zoek naar deze lucifer trui om te gaan breien.

    In de dicussie heb ik begrepen dan u dit patroon nu in uw bezit hebt.

    Zou u er voor mij een copie van willen maken en het mij toe sturen=

    IK zou hier heel erg blij mee zijn.

    Met warme groet van Elly 

     

  • Agnieta

    Is het mogelijk om van het patroon een copy tegen onkosten te maken

  • Michelle

    Hoi Jacqueline, tineke,

    hebben jullie dit patroon nog liggen toevallig die ik mag overnemen voor wat onkosten?

  • Monique

    Hallo, ik zou ook graag aan de tel tekening komen van het patroon van de luciferdoostrui.

    Groet Monique