handleiding voor Knittax breimachine en voorzetapparaat

  • AnneMarie Bosch

    Bij de oude breimachines die ik nog heb (2) zitten nog de originele handleidingen. De machines zijn niet meer helemaal in orde maar onderdelen zijn natuurlijk altijd bruikbaar.

    De handleidingen zien er gaaf uit.

  • Merel2

    Hallo AnneMarie,

    ik heb er wel interesse in, wat wil je er voor hebben?

    Ik kan je geen privé berichtje sturen?? Iets aan je instellingen wijzigen?

  • Margriet

    Beste Ann Marie,

    Ik ben op zoek naar diverse onderdelen voor mijn oude knittax breimachine, hij heeft een houten naaldenbed.

    Graag zou ik willen weten of je nog de oude breimachines hebt en zo ja, of ik ze kan komen ophalen.

    Heb je evt. een foto?

    Vriendelijke groeten,

    Margriet

  • mieke

    Ik heb nog een oude breimachine van mijn moeder, inclusief voorstuk en tafel op klappoten (staal)

    Er is ook nog een boekje bij. Eerlijk gezegd is hij niet meer in goede staat. Een opknappertje…  maar alles zit er nog wel op en aan voor zover ik kan zien. 

    Weggoeien vind ik moeilijk. Ik hoop op iemand die er nog iets mee wil/kan.

    Ik hoef er geen geld voor. 

    Mieke van der Weij

  • mieke

    Ik heb nog een oude breimachine van mijn moeder, inclusief voorstuk en tafel op klappoten (staal)

    Er is ook nog een boekje bij. Eerlijk gezegd is hij niet meer in goede staat. Een opknappertje…  maar alles zit er nog wel op en aan voor zover ik kan zien. 

    Weggoeien vind ik moeilijk. Ik hoop op iemand die er nog iets mee wil/kan.

    Ik hoef er geen geld voor. 

    Mieke van der Weij

  • Ineke

    mieke

    Ik heb nog een oude breimachine van mijn moeder, inclusief voorstuk en tafel op klappoten (staal)

    Er is ook nog een boekje bij. Eerlijk gezegd is hij niet meer in goede staat. Een opknappertje…  maar alles zit er nog wel op en aan voor zover ik kan zien. 

    Weggoeien vind ik moeilijk. Ik hoop op iemand die er nog iets mee wil/kan.

    Ik hoef er geen geld voor. 

    Mieke van der Weij

    Hoi, ik reageer op een oud bericht zie ik. Geldt dit nog, mail me anders graag even op inekevandenelzen@live.nl?