Bij de oude breimachines die ik nog heb (2) zitten nog de originele handleidingen. De machines zijn niet meer helemaal in orde maar onderdelen zijn natuurlijk altijd bruikbaar.
De handleidingen zien er gaaf uit.
Ik heb nog een oude breimachine van mijn moeder, inclusief voorstuk en tafel op klappoten (staal)
Er is ook nog een boekje bij. Eerlijk gezegd is hij niet meer in goede staat. Een opknappertje… maar alles zit er nog wel op en aan voor zover ik kan zien.
Weggoeien vind ik moeilijk. Ik hoop op iemand die er nog iets mee wil/kan.
Ik hoef er geen geld voor.
Mieke van der Weij
Ik heb nog een oude breimachine van mijn moeder, inclusief voorstuk en tafel op klappoten (staal)
Er is ook nog een boekje bij. Eerlijk gezegd is hij niet meer in goede staat. Een opknappertje… maar alles zit er nog wel op en aan voor zover ik kan zien.
Mieke van der Weij
Mieke van der Weij
Hoi, ik reageer op een oud bericht zie ik. Geldt dit nog, mail me anders graag even op inekevandenelzen@live.nl?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?