spiraalsokken uit het boekje van Zeeman.

  • Joke 63

    Van een restje sokkenwol deze leuke spiraalsokken, je breit ze zonder hiel.

  • Ellesje

    Zijn echt leuk zeg; heb je misschien het patroon voor me Joke??

  • ine-kar

    Waar ik nu benieuwd naar ben:

    sluit de sok goed aan rond enkel en voet?

    De hiel moet toch een bepaalde ruimte hebben, die voor de rest mogelijk te wijd is.

    Ik probeerde de sneakers, geen succes. Rond de enkel stond deze helemaal open en rond de voet net na de hak veel te wijd.

  • Joke 63

    Ellesje, die stuur ik je vanavond wel toe, tenminste als ik mijn pc vanmiddag meteen weer mee kan nemen, anders wordt het wat later.

    Ine-kar, ik ga er niet op lopen, houdt ze als het nodig is als bedsokken, pas ze vanavond wel even.

    Joke

  • Astrid (Canada)

    Oh prachtig geworden, ze staan op mijn lijst en bijna bovenaan, ben eerst nog bezig met hele foute Kerstsloffen voor mijn vriendin, hoop dat ik die vanavond afheb.

    Maar jou sokken zijn extra stimulans…

    Ine-Kar, volgens het boekje, maak je door steeds van steken te verspringen die spiraal die een super rek geeft en daarom om je enkels en hiel goed aan zou sluiten.

    Of het waar is….Joke? ;-)

  • Marian v. K.

    dat is toevallig, vanochtend had ik visite en zij had al verschillende van de sokken gemaakt.

    Ik krijg al jaren zelf gebreide sokken, maar deze zaten er nog niet bij.

    Leuk zijn deze trouwens.

  • Tine Winkel

    Nou, dat vraag ik me dus ook af, of die pasvorm fijn is. En dat hoor ik graag vóór ik er uren breien en mooie sokkenwol aan spendeer…

    Joke, may we have your vote please?

  • Joke 63

    Ine-kar

    zo zien ze eruit als ik ze aan heb.

    Joke

  • Joke 63

    Ellesje, je heb mail.

    Joke

  • ieneke

    Zou ik het patroon ook mogen hebben?

    ien55@planet.nl

    Alvast bedankt, groet Ieneke.