patroon gehaakte sprei gezocht

  • Rieka

    Hallo iedereen.

    Ik ben weer eens op zoek naar een haakpatroon van een sprei. Ik hoop dat er iemand is die me er aan kan helpen. Ik heb deze foto gevonden op internet en ik heb geen idee waar hij in staat. Het moet wel echt dit patroon zijn.

    http://i40.tinypic.com/1hzaz8.jpg

    Groetjes Rieka.

  • Hinke

    Die is ook prachtig maar ‘mijn’ patroon met rozen is anders en deze heb ik niet in één van mijn boekjes staan.

    Hinke.

  • Bloem

    Rieka,

    De foto heb je gevonden op de internetsite van www.hetmeihuys.com onder het kopje kant en textiel.

    Daar staat dat de sprei is verkocht. Misschien kun je hen mailen en vragen naar het patroon?

    Tis maar een idee!

  • Rieka

    Hoi,

    Bedankt voor het idee, ik heb gelijk gemaild. (zover had ik zelf nog niet nagedacht :D ) Als ik antwoord krijg, laat ik dat hier weten.

    Groet Rieka.

  • astrid

    Hallo Rieka,

    Ik kan je helaas niet helpen aan dit patroon.

    Maar mocht iemand anders het wél hebben en het jou het patroon toemailen zou je mij daar dan een kopie van kunnen mailen?

    Ik ben nl. ook al een poosje op zoek naar een leuk patroon om weer 's een sprei te haken, en zoals het op jouw foto lijkt is dit wel een heel mooi patroon.

    Alvast bedankt voor de moeite,

    groetjes

    Astrid

  • Rieka

    Jazeker Astrid, mocht ik het patroon krijgen wil ik jou dat ook wel mailen.

    Ik ben nu zelf al een beetje aan het uitzoeken geweest hoe het gehaakt wordt. Eigenlijk kun je het aan de hand van de foto wel uitvinden, alleen de afmetingen moet je dan zelf aanpassen.

    Groetjes Rieka.

  • gina58

    Hallo Rieka,

    Heb al mijn boeken nagekeken en helaas niets kunnen vinden.

    Mocht je het patroon krijgen zou ik dan ook een kopie kunnen krijgen.

    Lukt het helemaal niet, wil ik wel proberen het patroon als tekening te maken.

    groetjes Gina

  • Rieka

    Hoi Gina,

    Ik heb het patroon ook al uitgetekend voor mijzelf. Het is niet zo moeilijk.

    Maar te veel werk om als patroon op te schrijven. Mocht ik het echte patroon nog krijgen, krijg je een kopie.

    Groet Rieka.

  • rieteke

    als er iemand het patroon gevonden heeft hou ik me ook aanbevolen graag want het is een schitterend patroon

  • Riet Lelieveld

    zou het heel erg fijn vinden om ook mee te kunnen delen met dit patroon,

    het is precies wat ik zoek, alvast bedankt

    gr Riet