Patroon van de witte pauwensteek trui.

• Anonymous avatar

Hallo allen, die ook op zoek zijn naar de pauwensteek.

Al eerder heb ik een “oproepje” gedaan voor het patroon, wat ik zóóóóóóó graag weer zou willen breien, maar niet meer heb.

Misschien heb ik het niet goed gedaan, ( ik ben een slechte computeraar, brei liever) maar heb nog geen reactie mogen ontvangen.

Kan iemand mij hieraan helpen, please?

Alvast erg bedankt.

Groet van Eliza,

@-adres: alicep@casema.nl

• Anonymous avatar

Eliza ik zal het patroon voor je op de mail zetten. Ik denk dat bij jouw vorige vraag het emailadres ontbrak en zonder emailadres lukt het sturen van een patroon niet. Ook ben je niet ingelogd en dan kunnen we je ook geen privebericht sturen

• Anonymous avatar

goede middag

ik zou graag het patroon van de witte pauwensteek trui willen hebben voor een oude dame,

met vriedelijke groet Wil Thepen

• Anonymous avatar

Hallo Wil,

zonder mailadres kunnen we het patroon niet sturen.

Dus graag je mailadres erbij zetten.

Groetjes, Tineke

• Anonymous avatar

wethepen@hotmail.com

• Anonymous avatar

Hallo Wil,

je hebt mail. Ik hoop dat dit patroon van de witte trui is.

En dat is het ook, want de witte trui heeft een ribbelboord aan de hals, en de bruine heeft een boord van 1r, 1av.

Groetjes, Tineke

• Anonymous avatar

Ik zou ook graag het patroon krijgen van de witte pauwensteek trui. Is dat mogelijk?

Groetjes,

Wilma

• Anonymous avatar

Nogmaals wil ik u verzoeken mij het patroon van de damestrui in pauwensteek toe te zenden, please! 8-)

Mijn emailadres is: wilmaheidendal@planet.nl

Alvast heel erg bedankt!

Wilma

• Anonymous avatar

Dat zal dan nu vast wèl gaan lukken. Je hebt immers nu aangegeven waar het naar toe gestuurd moet worden. Zonder adres lukte dat natuurlijk niet!

Els

• DELETION_USER avatar

Hallo Dora,

Ik heb al naar het patroon gevraagd, van de witte trui van Pauwensteek. Maar ik krijg nu een andere pagina, dus misschien heb ik iets verkeerd gedaan. Ik zou erg blij zijn als ik ook het patroon zou krijgen. Bij voorbaat hartelijk dank.

met vriendelijke groet, Magda van Vliet.

e-mail magdavanvliet98@gmail.com