Breiclub Den Haag?

  • Mirjam

    Beste allen,

    Weet iemand of er een breiclub is in Den Haag? Of zijn er mensen die die met mij willen starten?

    Ik brei zelf vooral sjaals en ben onlangs met sokken begonnen (voor een tehuis in Roemenie). Ik merk dat ik er tot op zekere hoogte best uit kom met boekjes, vragen stellen op fora, etc. Maar het lijkt me zo leuk en inspirerend om bv eens per week met andere breisters te zitten en elkaar tips te kunnen geven voor patronen e.d. en om ervaring uit te wisselen.

    Ik zie hier en daar wel clubjes bij buurtcentra, maar dat is allemaal overdag en ik werk fulltime.

    Iemand tips?

    Groetjes, Mirjam

  • Ellesje

    Je kan even zoeken op Stitch 'n Bitch; daar zijn veel handwerk/breigroepen van in het hele land en veelal elke grote stad heeft er wel één of meerdere.

    http://www.stitchnbitch.nl/

    Volgens mij zijn er wel drie groepen in Den Haag; hopelijk vind je het wat, succes!

  • Mirjam

    Dank! Daar had ik echter al gekeken, maar van de 3 groepen werken 2 mailadressen niet meer en van de ene die nog wel werkt vindt de bijeenkomst op maandagochtend plaats….

  • w.p.m.

    Hoi Mirjam,

    Waar woon je ? Ik woon ook in Den Haag. Ik wil wel 's avonds ergens naar toe als het maar niet te ver is.

    Groetjes, wpm

  • henny vader

    Ja ik heb ook wel zin in zo"n breiclubje.

    Misschien kunnen we wat ondernemen.

    gr. Henny

  • w.p.m.

    Ja, goed plan !

    Gewoon ‘n keertje afspreken ? En dan ’s bekijken wat we leuk vinden?

    Ik woon in stadsdeel Loosduinen.

    Groetjes, wpm

  • Nicole

    Hallo,

    Mij lijkt een breiclubje ook wel wat, als jullie wat willen starten, meld ik me graag aan!

    groetjes nicole

  • Anita

    Wie wil met mij een breiclub beginnen in de omgeving van Scheveningen?

    Voor de komende koude herfstdagen 1x per week gezellig breien en kletsen?

    groetjes

    anita

  • anneloes

    Ik zou me ook willen aanmelden voor een breiclub in den haag, maar dan in omgeving centrum den haag.

    Loosduinen is mij iets te ver weg.

  • w.p.m.

    Mij binnenkort denk ik ook! We gaan waarschijnlijk eind dit jaar/begin volgend jaar verhuizen naar een andere plaats.

    Dus jullie zullen zelf iets moeten organiseren :).

    .Groetjes, wpm