Breien voor het goede doel (makkelijk voor beginnende breier)

• Rineke

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje niet op het forum geweest en zie dat er veel reacties zijn gekomen op mijn oproep.

Een aantal mensen heeft mij al via de mail benaderd en zo wel antwoord gekregen op hun vragen.

Als je wilt weten waar de lapjes heen moeten, stuur me dan even een mailtje. Ik ga hier op het forum die gegevens niet geven.

Ook voor andere vragen is het gemakkelijk als ik even een mailtje krijg. Ik zal ze zo snel mogelijk beantwoorden.

Voor de mensen die al aan het breien zijn en die al lapjes hebben opgestuurd: Heel erg bedankt!! We zijn er erg blij mee!!!!

Groetjes Rineke

• Els

Wat goed dat je even gekeken hebt hier Rineke! Als ik ooit eens geen lijstje meer heb van nog te maken dingen, lijkt me dit fijn om te doen. Ik zal je dan een berichtje sturen voor meer informatie.

Els

• astrid

Hallo

ik wil graag lapjes breien voor het goede doel alleen wil ik vragen hoeveel steken moet ik opzetten ..

vriendelijke groeten astrid santoro

• marjan

Hallo Rineke,

Verzamel je nog steeds lapjes voor het goede doel?? Graag zou ik je daar bij willen helpen. Ik ben nl. al enige tijd op zoek naar een manier om mezelf nuttig te maken en vind het een goed initiatief. Zou je mij het adres waar ik de lapjes naartoe moet sturen willen doormailen en klopt het dat de lapjes 20cm bij 20cm moeten zijn? Zijn er ook nog specifieke kleuren die juist niet gebruikt mogen worden (ivm geloof etc)?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Marjan de Jong

• Linda

Hoi als de lapjes nog steeds welkom zijn brei ik erg graag mee.Graag hoor ik van U,met vriendelijke groet,Linda

• Annemieke Houtkamp

Hallo,

Ik zou het leuk vinden om lapjes te breien voor het goede doel.

Waar kan ik de lapjes hee sturen?

Vriendelijke groet,

Annemieke

• Harriët

wie weet waar ik de lapjes kan inleveren?

groetjes Harriët

• Anja Tempelaar

Hallo Rineke,

Ook ik zit m'n restjes op te breien aan lapjes van 20x20.

Als ik een berg heb wil ik ze wel kwijt natuurlijk.

Misschien kan ik ze ergens afgeven als ik in de buurt ben.

Wij doen nogal eens bezoekjes zo her en der in het land,

en anders stuur ik ze op of zo.

Hartelijke groeten,

Anja Tempelaar

Hendrik Ido Ambacht

• Lies cadee

Ik wil graag lapjes breien. Waar kan ik de lapjes naar toe sturen?

• Hennie

Hallo Rineke.

Ik wil graag breien heb nog niet zoveel ervaring maar eenlapje van 20 bij 20 lukt me wel.

Maar hoe gaat het verder in zijn werk?

wat moet ik doen als ik lapjes heb gebreën?

Ik hoor het wel.

Groetjes Hennie