Breien voor het goede doel (makkelijk voor beginnende breier)

• stockholm

Rineke, ik weet niet hoe ik jou een e-mail kan sturen… Nog nooit hier gedaan. groet eb

• Rineke

Iedereen die lapjes wil breien kan dat doen. Voor meer informatie kun je mij mailen rinekevandijk@hotmail.com.

• Coby Bosscher

ik wil wel breien voor he goede doel: waar kan ik me aanmelden?

• miel

Geachte lezer,

Helaas gaat het op dit moment niet zo goed met de gezondheid van mijn moeder. Om haar enige afleiding te bezorgen wil ik haar de mogelijkeid geven om te breien voor het goede doel. Heeft iemand een adres of een goed doel waar ze iets voor zou kunnen breien?

mvg,

Miel

• Hélène

Hallo Rineke, leuk initiatief.>:D< Ik heb echter heel veel gehaakte 6-hoekjes liggen. Uitstekend geschikt om dekens van te maken en dat wil ik graag doen. Maar hoe groot moeten die zijn en waar kan ik ze inleveren of naar opsturen? en hoe bepaaal je naar welk land ze gaan? Afwachtend op je antwoord, met vriendelijke groet. Hélène

• andrea

Hallo Rineke,

Ik denk er aan om een project op te starten in onze kerk, lapjes breien voor het goede doel. Kan jij me vertellen hoe e.e.a. in zijn werk gaat?

Alvast bedankt. Groetjes Andréa

• Ans van den Berg

Beste Rineke,

Nu ik niet meer werk, wil ik gaan proberen te breien. Ooit geleerd op school bij de zusters. Was niet mijn sterkste kant, maar eenvoudig lukt me nog wel. Op mijn werk (bij verstandelijk gehandicapten) was er een man die ook lapjes breide voor een goed doel.Hem heb ik vaak geholpen.

Mijn vraag is nu: als het me lukt, waar kan ik ze naar toe sturen en hoe blijf ik een beetje op de hoogte van de voortgang v.d. projecten.

Hopend op een antwoord, alvast en vriendelijke groet,Ans

• els

hallo kun je me wat meer informatie geven over het breien van lapjes voor het goede doel?

Misschien wil ik dat ook wel gaan doen, vast bedankt en vr.groet, els.

• Lisa

Heey,

ik ben nog maar 12 jaar oud en ik heb breien geleerd van mijn oma

maar ik ben links en daarom zocht mijn oma op links breien maar links zijn ook internet sites en toen vonden we dit

en ik vind het echt een heel goed doel

ik zal bezig gaan om een lapje te breien

groetjes Lisa

• Florence

Goed van jou Lisa!