Breipatroon uil

  • mirjam5787

    Weet iemand of er ook breipatronen bestaan van uilen? Geen patroon om in een trui te breien maar echt een knuffeldier.

  • Janne Marie

    Hier staat een uil bij: http://www.marktplaza.nl/breipatroon-709-beestjes-3804616.php (Was de enige die ik kon vinden na googlen).

    Janne Marie

  • Dora

    Hier staat de gebreide uil bij.

    En deze is gehaakt

    Nog even dit:

    Voor allen die om patronen van o.a. knuffels, pauwesteektruien en wat je verder maar bedenken kunt, vragen:

    zonder emailadres kunnen we niets sturen. Stuur svp je emailadres IN een priveberichtje.

    Je moet dan eerst even inloggen voor je een berichtje kunt versturen

    Op vragen zonder emailadres reageer ik niet meer

  • Tineke

    Hallo Dora, Mirjam, Janne Marie

    meer kans dat Dora het vindt dan dat er gereageerd zal worden op de advertentie op Marktplaza.

    Die advertentie staat er sinds 2007 al op……(worden die ‘over datum advertenties’ daar niet geregeld verwijderd? Bij Marktplaats wel, gelukkig)

    Groetjes, Tineke

  • Florence

    Ik heb ergens een patroon van een gehaakte uil. Als je die wilt moet ik even gaan zoeken en scannen…

    Florence

  • Dora

    Kon het niet laten. Heb snel even gezocht. Het patroon nog niet gevonden. Wel een patroon van een gehaakte uil. Mocht je dat patroon willen hebben hoor ik het wel.

    Morgen zoek ik verder naar het breipatroon.

  • mirjam5787

    Florence en Dora, ik heb een patroon van een gehaakte uil (Ollie) die van de site van Rowan komt. Alleen kan ik niet haken :D . Dus dat schiet niet echt op.

    Tineke, bedankt voor je reactie. De persoon van de advertentie verkoopt (of verkocht) heel veel kopieen via MP en Markplaza. Ik vindt het zonde van mijn geld om voor veel geld (veelal slechte) kopieen te kopen. Bij deze persoon zal ik dus niet gauw kopen. Wel raar inderdaad dat hele oude advertenties erop blijven staan.

  • Janne Marie

    Had niet in de gaten dat het een oude advertentie was, sorry, en eigenlijk niet netjes van die persoon om geld te vragen voor gekopieerde dingen. Goh Dora, als jij dat doet zou je zo rijk zijn, zoveel patronen als jij al aan ons geeft. Ik zal ook blijven zoeken, misschien heb ik zelfs wel een patroon op mijn harde schijf, ga straks s even zoeken.

    Janne Marie

  • mirjam5787

    Het is dat ik de naam zag. Anders had ik het ook niet geweten. :)

  • Janne Marie

    Ik heb al mijn bestanden doorgenomen (wauw wat heb ik nog veel mooie dingen om ooit eens te maken), maar een gebreide uil zat er niet bij, wel van stof, als je dat patroon wilt mail me maar (ahols'apestaartje'ziggo.nl).

    Janne Marie