Weet iemand of er ook breipatronen bestaan van uilen? Geen patroon om in een trui te breien maar echt een knuffeldier.
Hier staat de gebreide uil bij.
En deze is gehaakt
Nog even dit:
Voor allen die om patronen van o.a. knuffels, pauwesteektruien en wat je verder maar bedenken kunt, vragen:
zonder emailadres kunnen we niets sturen. Stuur svp je emailadres IN een priveberichtje.
Je moet dan eerst even inloggen voor je een berichtje kunt versturen
Op vragen zonder emailadres reageer ik niet meer
Florence en Dora, ik heb een patroon van een gehaakte uil (Ollie) die van de site van Rowan komt. Alleen kan ik niet haken . Dus dat schiet niet echt op.
Tineke, bedankt voor je reactie. De persoon van de advertentie verkoopt (of verkocht) heel veel kopieen via MP en Markplaza. Ik vindt het zonde van mijn geld om voor veel geld (veelal slechte) kopieen te kopen. Bij deze persoon zal ik dus niet gauw kopen. Wel raar inderdaad dat hele oude advertenties erop blijven staan.
Had niet in de gaten dat het een oude advertentie was, sorry, en eigenlijk niet netjes van die persoon om geld te vragen voor gekopieerde dingen. Goh Dora, als jij dat doet zou je zo rijk zijn, zoveel patronen als jij al aan ons geeft. Ik zal ook blijven zoeken, misschien heb ik zelfs wel een patroon op mijn harde schijf, ga straks s even zoeken.
Janne Marie
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?