breien in/om Alphen aan den Rijn

  • Constance

    Hallo,

    weet je dat je in mijn atelier(Atelier Constance te Haastrecht)

    ook gratis kunt komen breien?

    voor meer informatie

    www.atelierconstance.biedmeer.nl

  • Constance

    Hallo,

    weet je dat je ook gratis in mijn breicafe kunt komen breien??

    Atelier Constance

    Haastrecht

    voor meer informatie

    www.atelierconstance.biedmeer.nl

  • Marièlle67

    @annemarieke

    Inmiddels is er vorige week een groepje gestart in winkelcentrum de Ridderhof in Alphen aan den Rijn. Het is elke veertien dagen op donderdagmorgen van 10 tot 12 uur bij restaurant Kip en Zo. De eerstvolgende bijeenkomst is 8 december a.s. en iedereen die zin heeft om te komen haken, breien, borduren of wat voor handwerk dan ook is van harte welkom! Er zijn, behalve je kosten voor een kopje koffie of thee geen kosten aan de deelname verbonden.

    Groetjes,

    Marièlle

  • alieb

    Ik Alie en mijn vriendin Lien zuden ons ook graag bij een breiclubje in Alphen aan den rijn aansluiten we wonen allebei in Alphen 's morgens of in de avonduren is ook een idee,alleen ben ik slecht terbeen en heb geen vervoer dus wordt het moeilijker en steeds met de hopper wordt ook duur.

    Gr.alie

  • Marièlle67

    Het zou gezellig zijn als jullie ook komen breien of haken Alie. Zelf kom ik op de fiets dus ik vrees dat ik jullie niet mee kan nemen maar misschien dat van de andere deelnemers er wel toevallig iemand in jullie buurt woont en dat je daar iets mee af kan spreken, geen idee. Misschien is het een idee om de volgende keer gewoon te komen en dan je vervoersvraag in de groep te gooien, wie weet valt het wel op te lossen.

    Groetjes,

    Marièlle

  • alieb

    Zal eens moeten kijken om nu 2x de Hopper te nemen is 2x 4 euro vindt ik ook zo wat.

    gr.alie

  • Alphense

    We zijn inmiddels járen verder, maar ik kwam dit berichtje tegen dus ik dacht ‘toch maar even een reactie geven’ want het probleem is -al bijna een jaar geleden- opgelost. Er zijn inmiddels zelfs twee breiclubs in Alphen a/d Rijn, allebei van de RibbelClub: het woensdagse BreiCafé en de donderdagse AvondBrei, op woensdagochtend in gebouw De Jozef en op donderdagavond in gebouw Het Open Venster. 

    Wie meer wil weten kan het beste even op de website kijken naar het wel en wee van de Alphense Ribbelclub: https://ribbelclub.home.blog/