breien in/om Alphen aan den Rijn

  • Marièlle67

    Nadat ik tevergeefs het internet het afgespeurd ga ik het nu hier proberen.

    Her en der in het land zijn breiclubs en breicafé's en aangezien in mijn vriendenkring niemand van het breien is zou ik me graag bij zo'n club aan willen sluiten of met een stel breisters zoiets op willen zetten. Dus gezellige breisters in en om Alphen aan den Rijn die zin hebben in zoiets, laat het me weten, misschien kunnen we samen een beginnend clubje formeren of zo?

    Wat ik zoek zijn gewoon gezellige mensen die met een pot koffie of thee op tafel gezellig samen breien en kletsen. En die elkaar van ideetjes, tips, patronen en meer van dat soort dingen kunnen voorzien.

    Groetjes,

    Marièlle

  • cecile

    Alie Boerefijn woont in Alphen a/d Rijn. Misschien weet zij iets.

    Groetjes, Cecile.

  • Marièlle67

    Hoi Cecile,

    Dankjewel voor je reactie!

    Groetjes

    Marièlle

  • heidienceline@hotmail.com

    Hoi Marielle,

    Ik woon zelf in Zoetermeer en ben ook zoekende.

    Ik weet niet waar je woont maar in Gouda start mijn zus een groep en in Zoetermeer denk ik erover om iets te gaan opzetten!

    Dus je bent van harte welkom!

    Mvg Heidi

  • Marièlle67

    Als jullie in de avonduren iets gaan starten dan heb ik zeker interesse! Ik woon zelf in Alphen aan den Rijn maar heb een auto dus Gouda of Zoetermeer is voor mij prima te doen. Enige is wel dat als je het dan om de beurt bij iemand thuis doet het bij mij alleen kan wanneer de deelnemers richting Alphen aan den Rijn willen rijden en ik natuurlijk niet weet of dat een punt is. Maar zodra jullie iets starten hou ik me zeker aanbevolen. Leuk!

    Groetjes,

    Marièlle

  • ellen

    graag wil ik weten waar in gouda?

    wil dit al heel lang

    groetjes ellen

  • avasselt@hotmail.com

    Hoi Ellen,

    Als je me even een mailtje stuurt dan geef ik je de precies gegevens over het breicafe in Gouda!

  • alie boerefijn

    woon in alphen klopt maar ik zou zo gauw ook niet iets weten.

    Gr.alie

  • Marièlle67

    Jammer Alie!

  • Dora

    Hier kun je de adressen vinden van de Stitch 'n Bitch groepen

    http://www.stitchnbitch.nl/