breipatroontje olifantentrui

  • Olifanje

    Voor mijn zoon heb ik de olifantentrui in 1983 gebreid. Het patroon heb ik niet meer. Graag zou ik de trui weer breien in maat 80 en 92 voor mijn beide kleinzoons. Kunt u mij helpen aan het breipatroon?

    De kosten worden vergoed.. Met vriendelijke dank,

  • Geraldine Clerens

    Hallo,

    Mijn zoontje van 3 is zot van olifanten.

    Ik zou dus graag deze trui voor hem willen breien.

    Kan iemand mij aan het patroon helpen voor maat 98 of 104?

    Andere maat mag ook indien groter niet beschikbaar.

    Alvast bedankt!

  • tine_winkel

    Hoi Els,

    Je hebt mail.

    Tine

  • tine_winkel

    En voor anderen: als je me een mailtje stuurt (achternaamvoornaam apestaart yahoo punt com), dan stuur ik het patroon naar je door.

    groet,

    Tine Winkel

  • Hannah

    Ik wil heel graag het patroon van de gebreide olifantentrui, waarvan de slurf een arm is. Wie kan mij eraan helpen.Maat 80/86

    Heeft ook iemand het patroon van de gebreide trui van Dikkertje Dap, maat maakt niet uit

    Mail me aub: hamabos@gmail.com

  • Ireen

    Anonymous

    Wie helpt me. In de jaren 80 stond er een breipatroontje in de Ariadne met een olifantentrui. De trui was hardrose en de mouwen grijs, het staartje was een vlechtje.

    Ik wil het graag breien voor mijn kleinzoon van 2 jaar.

    Mijn mailadres is: ninykoiter@gmail.com. 

     

  • Berend

    Beste iedereen,

    Voor mijn aankomende kleinkinderen zou ik heel graag deze prachtige truitjes breien.

    Zou iemand zo vriendelijk zijn een patroon naar mij toe te sturen?

    Mijn email adres is: berenddegroot@hotmail.com

    Alvast heel erg bedankt,

    Berend

  • Astrid

    Deze oma is op zoek naar het patroon om de plifantentrui te breien voor mijn 4 kleinkinderen. Wie maakt me blij. Heb hem zelf ook gebreid voor mijn inmiddels 31 jarige zoon.

    Groeten Astrid

  • Astrid

    Astrid

    Deze oma is op zoek naar het patroon om de plifantentrui te breien voor mijn 4 kleinkinderen. Wie maakt me blij. Heb hem zelf ook gebreid voor mijn inmiddels 31 jarige zoon. Mijn kleinkinderen zijn 2 mnd 2 jaar en 4 jaar

    Mijn email adres is ebakker59@gmail.com

    Groeten Astrid

  • Ans

    Hallo.

    Jaren geleden heb ik de olifantentrui gebreid voor mijn dochter, nu wil ik hem graag breien voor mijn kleindochter.

    Kan iemand mij aan het patroon helpen.

    Mijn emailadres: ansmuisboer1@gmail.com

    Met vriendelijke groeten Ans Muis