olifantentrui voor kindenen

• werner

Ik heb een Engelstalige site gevonden waarop iets dergelijks gevraagd wordt, waarna een ander haar e-mail adres geeft met de opmerking dat zij wel zo'n patroon heeft. Succes met de link: http://tkgamessageboard.groupee.net/eve/forums/a/tpc/f/8291079361/m/3011000461

• Bea van geenhuizen

Hoi, al zoekende naar een olifantentrui, kwam ik op deze site.

Wil jij mij aub patroon toesturen van de olifantentrui, waarvan de slurf een mouw is?

alvast bedankt

Bea

• Tineke

Hallo Bea,

wil je me even mailen op: stikra@home.nl. Dan kan ik je het patroon mailen.

Groetjes, Tineke

• Joke de Groot

Binnenkort wordt ons eerste kleinkind geboren en ik zou heel graag die leuke olifantentrui voor hem of haar willen maken. Onze dochter heeft zelf ook ooit eens deze trui met veel succes gedragen. Het zou heel leuk zijn om deze ook voor ons kleinkind te breien. Ik zou het geweldig vinden als u dit patroon nog voor mij heeft.

Groet van Joke

• Els

Het patroon is vanwege de vele vraag ernaar ook opgeslagen bij homepages. Zie hiervoor de rechterkolom op deze pagina onder ‘bij deze dochterpagina’ en zoek daar bij ‘onze breipatronen’. Daar staat hij volgens mij bij.

Els

• Petra

Ook ik heb vroeger deze trui eens gebreid. Super leuk. Nu ben ik oma en wil ik hem graag voor mijn kleinkind breien.

Wie mailt 'm me?! Veel dank, Petra

• Doraatje

Moet je wel even je emailadres vermelden