Hallo
Ik ben op zoek naar een hobby breister die het leuk vindt om ook eens iets voor een ander te breien.
Dit kan zowel heren, dames of kinder wezen.
Ik hoor het graag via mijn mailadres
wilhkonijn@hotmail.com
Hoi Wilhelmien,
Wel een wat late reactie (zit vandaag voor het eerst na mijn vakantie weer eens achter de computer, vandaar), maar toch: ik brei ook regelmatig in opdracht. Een prijs, zoals Elly vraagt, durf ik op voorhand niet te geven, omdat dat erg afhankelijk is van het gevraagde werk (grootte, patroon, dikte van het garen), dus dat stem ik altijd individueel af. Als je nog vragen hebt, kun je me mailen.
Groet,
Tine
Hoi Wilhelmien,
Net pas deze discussielijst gevonden, ga m gelijk in mijn favorieten zetten.
Maar eh, ik brei dus ook, veel, voor volwassenen en kinderen. Alleen nog geen sokken.
Ik brei handmatig, ben redelijk ervaren.
Een prijs, zoals Elly vraagt, durf ik op voorhand niet te geven, omdat dat erg afhankelijk is van het gevraagde werk (grootte, patroon, dikte van het garen), dus dat stem ik altijd individueel af. Als je nog vragen hebt, kun je me mailen.
Groetjes,
Esther
Hoi Esther,
Ik zie dat je mijn tekst kopieert:
Een prijs, zoals Elly vraagt, durf ik op voorhand niet te geven, omdat dat erg afhankelijk is van het gevraagde werk (grootte, patroon, dikte van het garen), dus dat stem ik altijd individueel af. Als je nog vragen hebt, kun je me mailen.
Vind ik op zich niet erg (maar wel vreemd…), maar dan loop je dus wel het risico dat het niet klopt. Wilhelmien zal je niet kunnen mailen: je bent niet ingelogd, en dan kan ze je volgens mij geen privebericht sturen. Volgende keer dus even beter opletten bij kopieren/plakken
groet,
Tine
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?