gebreide hondjes (foto)

  • Zane

    Hello!

    Please send me to this pattern for this dog to e-mail. i fell in love in this dog!

    thanks a lot :)

  • Corrie

    Hallo Dora,

    Zou ik het patroontje van de gebreide teckeltje mogen ontvangen?

    Alvast bedankte.

    Groetjes Corrie

  • Corrie

    Hallo Dora,

    Ik kon geen privebericht sturen, dus dan via deze wijze.

    Alvast bedankt en groetjes, Corrie.

  • Joke 63

    Hoi Corrie

    Als je op Dora haar naam klikt, dan kom je bij haar profoiel, daarbij staat ook “privebericht sturen” als je daar op klikt kun je je berichtje neer zetten en dan versturen, tenminste zo doe ik dat altijd.

    gr. Joke

  • Marianne

    Dag Dora

    Ik zag je mailtje hier staan en wil graag reageren. Ik ben juist op zoek naar een teckel om kado te geven aan een collega die weg gaat. Ze is van plan om een teckel te gaan kopen dus ik wilde haar verrassen met een knuffel. Maar ik kan er nergens een vinden, dus dacht ik misschien kan ik hem zelf maken.

    Is het mogelijk dat ik het breipatroon van je kan krijgen? Je zou me erg helpen.

    Met vriendelijke groet

    Marianne

  • Dora

    Marianne lees svp deze prik even http://brei.startpagina.nl/prikbord/13163671/voor-alle-mensen-die-om-patronen-vragen-(oa-knuffels-plaid-en-pauwesteek-trui)#msg-13163671

  • Ans

    Ik heb gezien dat u een patroon hebt van een Tekkeltje, mijn kleine tekkel is pas overleden ik zou haar graag willen breien of haken en u heeft zo,n leuk patroon als u dit patroon nog heeft mag ik zo vrij zijn om te vragen of ik het patroon mag hebben? mvgr Ans Manté

  • Tineke

    Hallo Ans,

    reageer nog eens, en vermeld dan a.u.b. je mailadres. Nu is je mailadres niet bekend.

    Groetjes, Tineke

  • Betty Meijerinkl

    ook ik zou graag een copy van het patroon van de teckel hebben.

  • Elly

    dora zou ik de patroontjes van je mogen ontvangen 

    ellyschoen1@gmail.com