breiwol Wibra

  • Darth Phoenix

    Ik heb hier een bol liggen om voor KIKA te breien. *snuffelt naar de wikkel*

    Het spijt me, maar ik kan die wikkel niet meer vinden:(.

  • Hinke

    Ik heb wel een wikkel maar zie er geen stekenverhouding op staan, wel dus naalddikte en lengte. En voor een damesvest of trui mt 36 t/m 40 heb je 4 bollen en voor mt 42 en 44 5 bollen nodig volgens de/het(?):-) wikkel.

    Hinke.

  • Dianaatje

    Ik heb ruim 4 bollen gebruikt voor een meisjestrui maat 164 dus ik zou voor een damestrui maar gerust iets meer nemen…..

  • majar

    Hallo Anja

    Ik heb vorige week nog n proeflapje “saskia” gebreid, ik brei vrij vast, nld 4 20 steken 26 naalden in tricot voor 10x10.

    het is wel redelijk hard garen hoor.

    Je kunt het een beetje vergelijken met royaal van zeeman, dat lijkt erop maar saskia is nog net wat stugger en harder.

    groetjes , majar

  • Jolanda

    Goedemiddag,

    Weet iemand op welke site ik de gratis breipatronen van de Wibra kan vinden? Of waar ik andere gratis brei- en haakpatronen voor babykleertjes kan vinden?

    Groetjes,

    Jolanda

  • Hinke

    Van Wibra weet ik het zo niet maar op Garnstudiostaan ook diverse patroontjes voor baby's.

    Hinke.

  • Thea Breed

    Ben een vest aan het breien en ben nu met de twee laatste mouwen bezig en jammer genoeg heb ik twee bollen wol te kort . Maar weet niet waar ik deze twee bollen bij een Wibra kan kopen . Heb bij ons in alle wibra's winkels gekken en helaas hier is het hier allemaal uitverkocht . De kleur is Grijs het nummer is Z054 Partij 1394 Al zal het kleur nummer niet klopen dan zal ik het even goed willen kopen want nu heb ik niets meer aan al mijn breiwerk . De kosten van deze wol was { 2,29 ik hoop zo dat dit voor mijn opgelost kan worden . Hartelijke Groeten Thea

  • Thea Breed

    Ben een vest aan het breien en ben nu met de twee laatste mouwen bezig en jammer genoeg heb ik twee bollen wol te kort . Maar weet niet waar ik deze twee bollen bij een Wibra kan kopen . Heb bij ons in alle wibra's winkels gekken en helaas hier is het hier allemaal uitverkocht . De kleur is Grijs het nummer is Z054 Partij 1394 Al zal het kleur nummer niet klopen dan zal ik het even goed willen kopen want nu heb ik niets meer aan al mijn breiwerk . De kosten van deze wol was { 2,29 ik hoop zo dat dit voor mijn opgelost kan worden . Hartelijke Groeten Thea

  • Wanda

    Kan iemand mij vertellen op welke naald de Nadine gebreid word?