pauwesteek trui

  • whitney

    Staat de uitleg ( herinner ik me) van pauwensteek ook niet bij Garn studio bij uitleg ajour ? Ik had er destijds ook een stola van gemaakt ( wel vierkant). die pak ik af en toe nog eens…..

  • riet van der kooij

    Ik heb het patroon ontvangen, dank je wel Dora.

    groetjes van Riet.

  • Hinke

    Afgelopen winter heb ik een sjaal/stola gebreid met deze steek. Handig patroontje om ook nog bij de tv te breien:-) Ik had de steek uit een oud boekje met steken die ooit vroeger eens bij de Margriet zat.

    Hinke.

  • ineke grootkoerkamp

    hoi dora mag ik ook het patroon van de witte trui ik zou er heel blei mee wezen grtj ineke

  • Susannah

    Hoi Dora,

    Ik durf het bijna niet te vragen maar ik doe het toch.

    Zou ik misschien ook het patroon van de witte trui mogen hebben. Ik vind 'm erg mooi.

    Groetjes, Susannah

  • Steegmans Diane

    Hallo

    ik zou graag ook het patroon hebben, ik heb destijds de trui ook gebreid en wil hem ook graag terug breien.

    Ik heb spijt dat ik de trui en het patroon heb weggedaan.Indien het zou gaan, hartelijk dank

    MVG

    Diane

  • ineke grootkoerkamp

    hoi dora bedankt oor het patroon groetjes ineke

  • AnjaKok

    Hallo Dora.

    Wat heeft die trui toch???

    Ook ik was op zoek!

    Mijn vriendin heeft hem toen gemaakt, en ik dacht dat het voor mij te moeilijk zou zijn.

    Maar inmiddels ben ook ik uitgegroeid tot een ervaren breister, en wil de uitdaging aan

    gaan om de pauwensteek met ribbels te breien.

    Zou je mij ook het patroon kunnen toesturen?

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke breigroeten, Anja Kok.

  • Bettie Blaauw

    Hallo Dora,

    Je zult het niet geloven, maar als de zoveelste in de rij kom ik ook nog vragen of ik het patroon van de witte trui zou kunnen krijgen.

    Ook ik heb hem vroeger gebreid en vond het toen prachtig.

    Jammer genoeg niets meer van de patronen overgebleven.

    Alvast bedankt.

    Groetjes, Bettie

  • britt bos

    Hallo Dora,

    ik ben zo vrij om je te benaderen m.b.t. de pauwensteek trui. Ik heb destijds ook de witten pauwensteek trui voor mezelf. Heb het patroon (de Ariadne dus) aan iemand uitgeleend die de trui ook wilde breien, heb hem echter nooit teruggekregen. Zou je mij het patroon kunnen mailen? Ik zou er reuze blij mee zijn.

    Als het niet lukt, wil je me dit dan laten weten?

    Bij voorbaat heel hartelijk dank.

    Britt Bos

    Veendam