ariadneberentrui 198..?

  • marjo

    ik ben op zoek naar een breipatroon van een kindertrui (was ook een volwassentruim met meerdere beren erop bij) met beren erop. De volwassentrui heb ik destijds gebreid (volgens mij eind jaren 80) maar wil hem nu opnieuw breien, met de kinderberentrui voor mijn dochter erbij. Wie o wie kan mij aan het patroon (tegen vergoeding natuurlijk) helpen??

  • sofie

    Ik heb een aantal berentuien uit Margriet 1993

    Daar zijn kinder-en volwassentruien bij. Bedoel je die soms?Kun je de trui die je al eens gebreid hebt omschrijven dan kan ik kijken of hij uit deze serie komt.

  • alie boerefijn

    ik heb het patroon eventueel voor je, je mag het orgineel tegen verzendkosten.Ik hoor het wel.

  • alie boerefijn

    nog even die van mei is de orginele van ariadne

  • alie boerefijn

    ik heb het orginele ariadne patroon voor je.

  • m

    Ik ben al heel lang op zoek naar het breipatroon van een kindervest uit margriet of libelle uit het najaar 1993. 

    Het vestje is groen en er is staat een eekhoorn op met een knapzak.

    ik heb hem gebreid maar wil hem nogmaals breien wie helpt mij om het patroon te vinden. Heb al vanalles geprobeerd maar helaas geen resultaat.

    alvast hartelijk dank 

    Maria Cleven

  • m

    Ik ben al heel lang op zoek naar het breipatroon van een kindervest uit margriet of libelle uit het najaar 1993. 

    Het vestje is groen en er is staat een eekhoorn op met een knapzak.

    ik heb hem gebreid maar wil hem nogmaals breien wie helpt mij om het patroon te vinden. Heb al vanalles geprobeerd maar helaas geen resultaat.

    alvast hartelijk dank 

    Maria Cleven

  • Corry

    Ik ben op zoek naar een patroon van Bert en Ernie trui. Heb hem eind jaren 80 gebreid helaas het patroon niet bewaard. Ik weet ook niet in welk blad deze gestaan heeft. Wie kan mijn helpen Gr Corry