Wandkleed op bestelling ???

• Myrna

Wie weet waar ik een wandkleed zou kunnen bestellen voor familie in Amerika. Zij zoeken naar een wandkleed met een typisch hollands plaatje, zoals molens en/of tulpen erop?

• diana

hoi myrna,je kunt via de goudegids op internet wel een wandkleed in de buurt op zoeken en daarna kijken of je het via hun kunt bestellen.veel succes.

• Myrna

Diana, ik heb vanmorgen inderdaad via de gouden gids geprobeerd iets te vinden. Maar er stond niets. Dus ben ik gaan bellen naar een grote GiftShop met allerlei hollandse souvenirs, die hadden ook niets. Toen een handwerkwinkel gebeld, die heeft alleen materiaal om zelf iets te maken, maar geen kant en klare wandkleden helaas :-(

• Jacqueline

Kijk eens bij de-breimaat.nl die staan erop met wandkleden.

Groetjes Jacqueline

• Myrna

Dankjewel Jacqueline, ik heb inderdaad via die website contact gehad met die meneer. Ik zoek eigenlijk naar een wandkleed wat je kunt knopen, met een typisch Hollands plaatje, voor familie in Californie.

ik blijf nog wel even doorzoeken :-)

groetjes,

Myrna

• diana

hoi myrna,heb je bij charmant aleens geprobeert dit is het telefoonnummer 035-6919098.die hadden ook wandkleden.

• Myrna

Dank voor je bericht. Ik zal dat nr. eens bellen,hopelijk hebben ze wat ik zoek :-)

• diana

hoi myrna,je kunt ook bij breimaat kijken voor de wandkleden.