baby born breikleding patonen

• wietske

wie kan mij helpen aan patronen van gebreide kleding van baby bon pop

• Alie Boerefijn

Hoi, Ik heb wel patroontjes voor je eventueel,laat even weten hoe of wat.Groetjes Alie

• Antonet

wat voor patroontjes zijn het en wat kosten ze? Groetjes Antonet

• Alie Boerefijn

Ik heb patroontjes van truitjes,vestjes enz.en ook al kant en klaar gebreide vestjes en truitjes,de kant en klare kosten 8,50 euro pst. de patroontjes dan moet ik ze kopieeren 10 eurocent per kopie en de eventuele verzendkosten.

Groetjes Alie

• Antonet

Zijn het effen truitjes en vestjes of met een werkje of figuurtje erin? (de patroontjes bedoel ik dan) Groetjes Antonet

• Han

Dag Alie,

Ik heb ook interesse in de patroontjes, wil greaag de onkosten vergoeden. Wil je svp een berichtje sturen hoe we dat oplossen?

Groeten Han

• Nathalie

hallo,

ik reageer hier even op aangezien deze persoon mijn patronen verkoopt die wij met veel zorg maken en ontwerpen. Ze is inmiddels op de hoogte gesteld door mij maar helaas reageert ze niet op mijn email. Voor deze originele ontwerpen incl garen kan je terecht op onze website www.breiweb.nl Indien je het patroon met ander garen maakt dan is het resultaat niet als getoond. Vandaar dat ik hier even op wil reageren. Groetjes, Nathalie

• Alie Boerefijn

Van alles wat van bert en ernie en jip tot effen patroontjes

• Alie Boerefijn

Dit zijn patroontjes uit breiboekjes die lijken op patroontjes uit breiboek maar ze komen uit oude boekjes en losse patroontjes die ik ook weer van iemand heb of zelf gamaakt heb

• Nathalie

Hallo Alie,

ik vind dit niet terecht dat je dit op het prikbord zet, sorry dat ik het zeg maar je bent niet eerlijk! het zijn onze patronen die je verkoopt. je hebt letterlijk aan mijn vriendin gemaild dat ze maar op breiweb moet kijken om de patroontjes die je verkoopt te bekijken! Nathalie