knittax breimachine gezocht

  • marjon

    Voor een familielid ben ik op zoek naar een oud model briemachine, merk Knittax. Het gaat om een model uit de jaren ‘50 (misschien begin jaren ’60). Het liefst met een voorzetapparaat. Dus wie heeft er nog eentje staan en wil hem kwijt?

  • Ria Vandewal

    Hallo Marion,

    Is dat even toevallig, ik heb er een op de zolder liggen,hij is van mijn tante en zo ver ik weet nog kompleet.

    Zelf ben ik ook de breitoer alleen dan op de Brother breimachine.

    Mijn tante deed er niks meer mee zodoende heb ik hem overgenomen, het was een van de eerste geloof ik.

    Alleen heb ik nu even een probleempje ik weet niet precies de waarde van zo iets,

    als jij het weet graag een berichtje, veel breiplezier

    groetjes Ria

  • marjon

    Hallo Ria,

    Ik heb je al een paar keer teruggemaild, maar ik betwijfel of je mijn mail ontvangen hebt. Er gaat iets niet goed met de mailserver, ik heb al een paar dagen geen mail ontvangen terwijl ik zeker weet dat er het een en ander gestuurd is. Laat me even weten of je het wel of niet ontvangen hebt want mijn achternicht is wel geintersseerd in de breimachine!

    Marjon.

  • sandra

    als je op markplaats kijkt onder breimachine daar staat een advertentie van een empisal-knittax 323 op misschien is dat wat je zoekt veel brei plezier

  • marjon

    Beste Ria,

    Dit wordt mijn laatste poging tot contact! We waren ontzettend blij met je aanbod en nu horen we helemaal niets meer. Mail alsjeblieft even, ook al wil je de breimachine niet meer kwijt!

    Marjon

  • wim janssen

    Knittax breimachine uit 1950. Inclusief alle toebehoren.

    Inclusief originele houten knittax opbergkist.

    Ik weet niet hoe het apparaat werkt omdat het een erfstuk is.

    Doe maar een interessant bod.

    Ik heb een advertentie met foto op marktplaats staan bij de regio almere onder het kopje hobby en vrije tijd >> breien en breimachines

    met vriendelijke groeten

    wim janssen

    emailadres: w.janssen36@chello.nl

  • Diana Wever

    Hallo kwam je berichtje tegen, en heb er net twee gezien op marktplaats zijn 31-08-2009 gepost dus wie weet

    Succes. Diana

  • Ank Rijnberg

    Hallo Marion,

    Toevallig keek ik op deze site, ik heb een knittax-breimachiche zonder voorzetapparaat.

    Als je nog interesse hebt laat het even per e-mail weten.

    Vriendelijke groet

    Ank Rijnberg

  • ria sloetjes

    Ben je nog steeds op zoek.

    Heb er nl een kijk maar ff.

  • ine-kar

    Het lijkt me niet voor de hand liggend, dat die Marjon na 7,5 jaar nog op zoek is!