beheerder

  • Hinke

    Splinter dank voor je uitleg. Ik begrijp dat er verschillende contractvormen zijn voor een beheerder. Is het dan niet mogelijk dat het aangepast wordt aan jouw voorkeur? Ik heb er geen verstand van, dat blijkt :D 

    Maar met een beheerder, zeker iemand met jouw ervaring komt er misschien ook hier weer wat meer activiteit.

    Ik denk dat de beheerder die we hadden vedwenen is in de periode dat alles plat lag, we hebben toen maanden geen gebruik van dit prikbord (forum) kunnen maken. Nadat alles weer min of meer werkte, hebben we geen beheerder meer gezien.

    Oh ik zie dat je ook een pagina beheert over poppenhuizen, ga ik een keer kijken. We zitten te wachten op de geboorte van onze kleindochter, die moet natuurlijk een poppenhuis hebben, of ik zelf, kan ze er hier mee spelen..hahaha en oma ook!!!

    Hinke ww
  • Splinter

    Ik begrijp dat er verschillende contractvormen zijn voor een beheerder. Is het dan niet mogelijk dat het aangepast wordt aan jouw voorkeur? Ik heb er geen verstand van, dat blijkt :D 

    Tja, een beetje aparte regel bij Startpagina is dat als ooit een beheerder voor een betaalde pagina heeft gekozen (zeg maar overgestapt is van onbetaald maar wel inkomsten delen naar betaald) dit altijd blijft.

    Uiteraard kan ik natuurlijk hierover wel een balletje opgooien wat Startpagina liever heeft: teloorgang van Brei Startpagina of accepteren dat huidige contractvorm niet gehandhaafd blijft.

    Er is in ieder geval tot nu toe niemand die het interessant lijkt te vinden om het betaald over te nemen.

    Splinter

    beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum