HinkeJammer dat we nog geen beheerder hebben. En helaas, ik heb ook geen tijd, zoals de meeste mensen vrees ik. Maar zonder foto weten we ook wel wie je bent :-)
Dat geldt niet alleen voor dit forum maar tevens voor de Brei Startpagina (de hoofdpagina). http://brei.startpagina.nl/
Ik heb geen idee waarom de vorige beheerd(st)er ermee gestopt is (blijkbaar heeft ze hier geen afscheid genomen), maar het beheer staat dus open voor iedereen met interesse en enige website-kennis. En dat al sinds medio december 2016 (zie mijn eerdere bericht).
Ik zit er half over te denken om mij aan te melden als beheerder, maar de Brei Startpagina opfrissen kost nogal wat werk. Wat zeker nog een extra drempel is: de Brei Startpagina staat onder een volledig beheer contractvorm. Dwz: de beheerder betaalt per kwartaal een bedrag aan Startpagina (maar hoeft daarentegen inkomsten per kwartaal niet te delen met Startpagina). Voor de pagina's die al in mijn beheer staan vind ik persoonlijk volledig beheer met fixed afdracht niet interessant (kost me meer dan het oplevert; ik ben beperkt commercieel).
Splinter
beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum