baby breisels

  • Hinke

    Uit het boek Klømpelømpe. Er staan schattige patroontjes in. Ook kreeg ik in november het boek Visserstruien voor kinderen.

    Dit onderste allemaal voor het meisje (kleindochter) die, als alles goed gaat, over twee maanden op de wereld komt:-)

    Hinke ww
  • Els

    Wat een leuk nieuws Hinke! En wat een leuke breiseltjes maakte je. 

    Els
  • Hinke

    Dank je Els. We verheugen ons naturlijk erg op nog een kleinkind, onze kleinzoon wordt volgende week 2 jaar en hij krijgt dus een zusje:-)

    Hinke ww
  • Els

    Heerlijk hoor. Ik heb veel kleinkindjes, dat heb ik wel gemeld hier. Ieder nieuw leven was vreugde. De eerste blijft heel bijzonder, dat wel, maar het voelen van liefde is voor alle 9 gelijk. 

    Voor mijn zoon heb ik indertijd een sjaalkraagtruitje gebreid, maatje 98. Donkerblauw in gerstekorrel. Ik ben die opnieuw gaan breien, er is er immers altijd wel een die het nu aankan. Wát een wonderlijke ervaring toen donderdag een van die mannetjes in het truitje binnen komt stormen. De tijd werd In een splt second 35 jaar teruggezet! 

     

    Els
  • Hinke

    Wat ontzettend leuk!!. Ik heb dit voorjaar eindelijk een visserstrui in kleine maat gebreid, in de hoop dat kleinzoon hem dit jaar aankon als ze zouden gaan kamperen. Maar kamperen zit er niet in nu er een kleine bijkomt. Nou ja, dan kan het meisje hem later wel aan, zet ik er gewoon andere leuke knoopjes op.:-)

    Hinke ww