Einde van een tijdperk?

  • Els

    Mijn idee is, dat er een einde is gekomen aan dit ooit zo levendig forum. 

    Het slecht technisch functioneren is daar wat mij betreft mede debet aan. Het is echt jammer, we waren jarenlang met velen en hadden veel

    aan elkaar. Ik heb veel gekregen, gegeven en er ook privé contacten aan overgehouden 

    Het werkt gewoon niet meer. Dit is uiteraard een persoonlijke mening gebaseerd op acties en reacties van de laatste weken. 

    Waarschijnlijk zal ik voorlopig nog wel geregeld komen kijken hier, maar actief betrokken ben ik vanaf nu niet meer. Mocht het tóch weer gaan bloeien dan doe ik vast wel weer mee. 

    Jammer, erg jammer. 

    Groet!

    Els
  • Dora

    Ik lees ook alleen nog maar. Heb geen reactie meer gehad op het uilenpatroon.

    Handwerk momenteel bijna niet. Verbouw van mijn ‘nieuwe’ huis is klaar. De meeste spullen zijn overgebracht.

    Oude huis is onder voorbehoud verkocht. Zijn druk bezig om de laatste ‘rommel’ naar de stort of, indien nog bruikbaar,

    naar de kringloop te brengen. Heb 's avond niet veel puf meer om iets te doen.

    Dora

  • Hinke

    Ja het is heel jammer, Facebooek is er ook mede debet aan vrees ik. Al heb ik mij zelf daar nog steeds verre van gehouden. Ondaks dat ik al bijna 10 jaar een account bleek te hebben, doe ik er niets mee :D Maar ik kan me voorstelen dat het voor veel mensen aantrekkelijker is dan dit forum. Het is lastig foto's plaatsen en.. en…

    Ook ik blijf af ent toe nog wel even kijken, wie weet komt er nog weer wat deze winter.

    Dora succes met je nieuwe huis. Veel werk maar je krijgt er vast ook weer iets moois voor terug.

    Hinke ww
  • Els

    Oh ja Hinke, facebook kan inderdaad ook een oorzaak zijn. Daar ben ik ook niet van, dus dan houdt het kennelijk op. Het was een mooie tijd en er komt misschien wel weer iets voor in de plaats wat mij/ons wel past.

    Dank allen voor de mooie dingen die hier hebben plaatsgevonden!

     

    Els