Forum werkt weer!!

  • Hinke

    Na zo'n twee maanden steeds weer de melding dat het forum niet meer bestond, werkt het eindelijk weer. Ik zie dat er op een onderwerp nog 2 reacties zijn gegeven in juli. Voor mij een raadsel hoe dat kan. Ik heb hier regelmatig gekeken maar elke keer als ik iets aan klikte kwam de zefde melding zonder dat ik ook maar wat kon doen. Mailen naar Sanoma gaf geen sier, kreeg gewoon geen reactie. Maar goed, ik hoop dat er weer wat actieve breisters en haaksters terug komen, wel zo gezellig straks in de winter.

    Groet, Hinke.

    Hinke ww
  • Els

    Fijn dat we er weer zijn! Het gaat nog niet soepel bij mij, inloggen blijft lastig. Als dit bericht geplaatst wordt ben ik ook weer klaar om te gaan genieten van de berichten hier!

    Els

    Els
  • Hinke

    Fijn Els dat jij de weg terug ook weer gevonden hebt. Ik hoop dat er nog meer eerdere leden een kijkje komen nemen.

    Inloggen was voor mij eerst ook een probleem maar dat is gelukkig weer gelukt. Zie nu dat er opeens niet meer aangegeven wordt dat er een nieuw bericht is. Nou ja, komt misschien ook wel weer. :) 

    Hinke ww
  • Els

    Wel heb ik mijn fotootje veranderd en dat p(l)akt nog niet . Nu ja, er zijn ergere dingen. 

    Els