haken en plastic haaknaald

  • Hinke

    Om iets gemakkelijks mee te nemen voor in het vliegtuig was ik begonnen met blokjes haken,effen kleuren en nu thuis weer verder met restjes. Een plastic haaknaald mee in het vleigtuig was geen enkel probleem. Mijn handtas is bij de douane overhoop gehaald en ze hebben er niets van gezegd. Nadeel is dat de naald ondertussen al gebroken is, ik denk dat ik er hooguit 5 of 6 blokjes mee gehaakt heb. En ik kon ze alleen kopen in een set van 8 of 9 stuks verschilende maten, dus dat is dan in verhouding wel duur.

    Maar thuis kan ik gewoon weer verder met de haaknaalden die ik al had!! :) 

    Hinke ww
  • Els

    Dus je bent al weer terug van je verre reis! 

    Wanneer je deze plaid afhebt (of maak je er iets anders van?) zal hij altijd in t teken van deze reis staan denk ik? 

    Els
  • Hinke

    Ik ben inderdaad weer terug, alles goed gegaan fantastisch gehad, dus heel fijn. En ik maak er inderdaad maar weer :D een plaid van, ben nu veel kleine restjes aan het verwerken. Als alle blokjes klaar zijn maar eens puzzelen hoe ik ze aan elkaar zal zetten, lijkt me leuk om te doen maar ben benieuwd of ik er dan wat leuks van kan maken met die vele kleurtjes. Spannend.

    Hinke ww