ariadne baby en peuter

  • anneke1961

    Ik zou graag een truitje nog eens willen breien maar ik ben het patroon en de ariadne kwijt, zou iemand mij hier aan kunnen helpen Groetjes Anneke

    Het is een roze truitje en het stond op de voorkant er waren allemaal verschillende kleuren bloemetjes opgemaasd en het had gestreepte mouwtjes.

    Ik hoop dat iemand me kan helpen het was een ariadne baby en peuter uit de jaren 90

  • Tineke

    Hallo Anneke,

    ik heb even gezocht, ik kan helaas niet op de voorpagina dat truitje vinden…er staat wel een truitje op een voorpagina, dat lijkt me een gekocht gepimpt truitje.

    Ik heb wel een witte gevonden, met ruiten, en in die ruiten waren verschillende bloemen gemaasd…

    Groetjes, Tineke

  • caro

    Helaas, heb alles uit de kast getrokken, maar bezit alleen de Baby en Peuters 1985-1990. Succes verder en hart. groet, Caro

  • Mijna

    Anneke, ben je ondertussen al voorzien?

    Ik ben er niet zeker van of ik nog Ariadne B&P in huis heb.

    Ben wel tussen de bedrijven door eea aan het uitzoeken.

  • Gerda Nap

    Ik heb een hele doos met ariadne baby en peuter. Zal straks even kijken.

  • Gerda Nap

    Ik heb de doos met ariadne b & p even achter het schot vandaan gehaald. er zaten 33 boeken in. op de voorkant van 1992 is een roze truitje met allemaal bloemetjes. Het bovenstuk met blokjes. En de mouwtjes begint met strepen endan ook weer die bloemetjes. als je mij even je emailadres doorgeeft zal ik even het plaatje scannen. Groetjes breigerda@zonnet.nl

  • Els

    Ah, dit gaat over hetzelfde als de vraag bij de pandatrui hiervoor.  Dan zal het antwoord bij dat item moeten komen.  Ik trek mij terug! :)

    Els
  • Tiny

    Ik ben op zoek naar Ariadne Baby en Peuter tijdschriften uit 1989-1995. Tijdens mijn verhuizing ben ik alles kwijtgeraakt. Kan iemand mij hiermee helpen? Ook met losse nummers ben ik al heel blij

  • Tiny

    Hi Gerda, ik zie dat jij nog veel Ariadne Baby en Peuter hebt. Ik ben op zoek naar nummers in de periode 1989-1995. Heb jij die en zou je ze willen verkopen? Ook ben ik op zoek naar het patroon van een wit babytruitje met ingebreide hartjes. Het stond in een nummer waarin iets van 10 of 25 babytruitjes stonden. Zou je mij hiermee kunnen helpen? Hartelijke groet, Tiny