Patroon van de witte pauwensteek trui.

  • Eliza

    Hallo allen, die ook op zoek zijn naar de pauwensteek.

    Al eerder heb ik een “oproepje” gedaan voor het patroon, wat ik zóóóóóóó graag weer zou willen breien, maar niet meer heb.

    Misschien heb ik het niet goed gedaan, ( ik ben een slechte computeraar, brei liever) maar heb nog geen reactie mogen ontvangen.

    Kan iemand mij hieraan helpen, please?

    Alvast erg bedankt.

    Groet van Eliza,

    @-adres: alicep@casema.nl

  • Dora

    Eliza ik zal het patroon voor je op de mail zetten. Ik denk dat bij jouw vorige vraag het emailadres ontbrak en zonder emailadres lukt het sturen van een patroon niet. Ook ben je niet ingelogd en dan kunnen we je ook geen privebericht sturen

  • wil thepen

    goede middag

    ik zou graag het patroon van de witte pauwensteek trui willen hebben voor een oude dame,

    met vriedelijke groet Wil Thepen

  • Tineke

    Hallo Wil,

    zonder mailadres kunnen we het patroon niet sturen.

    Dus graag je mailadres erbij zetten.

    Groetjes, Tineke

  • wil thepen

    wethepen@hotmail.com

  • Tineke

    Hallo Wil,

    je hebt mail. Ik hoop dat dit patroon van de witte trui is.

    En dat is het ook, want de witte trui heeft een ribbelboord aan de hals, en de bruine heeft een boord van 1r, 1av.

    Groetjes, Tineke

  • wilma

    Ik zou ook graag het patroon krijgen van de witte pauwensteek trui. Is dat mogelijk?

    Groetjes,

    Wilma

  • wilma

    Nogmaals wil ik u verzoeken mij het patroon van de damestrui in pauwensteek toe te zenden, please! 8-)

    Mijn emailadres is: wilmaheidendal@planet.nl

    Alvast heel erg bedankt!

    Wilma

  • Els

    Dat zal dan nu vast wèl gaan lukken. Je hebt immers nu aangegeven waar het naar toe gestuurd moet worden. Zonder adres lukte dat natuurlijk niet!

    Els

  • etty

    Zou u mij   het patroon van de pauwsteek van de witte trui kunnen  mailen ?

    ik heb een trui met de pauwsteek  plm 40 jaar geleden gebreid  , maar heb het patroon niet meer 

    alvast bedankt