Breien voor het goede doel (makkelijk voor beginnende breier)

  • Annie Bouwmeester

    Rineke,

    Enkele vragen:

    welke naalddikte, hoeveel kleuren en eventueel welke kleuren

    waar moeten ze naar toe gestuurd worden

    is er een einddatum voor inzenden?

    Annie

  • saskia

    hallo rineke,

    ik ben een actief,maar beginnend breister…heb al diverse mooie katoenen dassen voor volwassenen en kinderen gebreid

    van wol en katoen…mooie materialen en kleuren.

    graag zou ik deze (en degene die ik nog gá breien) schenken aan goede doelen.

    het is echter erg moeilijk échte goede doelen te vinden….

    ik ben vandaag daarom online op zoek gegaan en vond jou (en de ‘rest’)….

    kun jij mij informeren over ‘breien voor goede doelen’en of er belangstelling is voor mijn dassen en/of

    eventueel ándere behoeften (ik las over de lapjes voor lappendekens???)

    bijvoorbaat dank voor je antwoord,groet uit baarn,SASKIA

  • Coby

    Ik heb gebreide lapjes van 20x20 waar kan ik ze naar toesturen of brengen. .

  • alieb

    Hallo Rineke,

    Even geleden prive mail gestuurd waar de lapjes heen konden 20x20 nog niets gehoord graag even een reactie.

    Gr.alie

  • lizi

    hallo graag wil ik meehelpen voor het goede doel en ben op zoek om te breien , graag informatie over iets of wat of als iemand een idee heeft voor een missiehulp of zo …… groetjesss

  • an zuurbier

    Lieve mensen,

    Graag wil ik lapjes breien van 20 x 20 cm. Maar is dit nog steeds nodig en zo ja, waar moet ik ze dan heen sturen?

    Ik moet nog beginnen hoor. Ik wil alleen weten of het nog nodig is.

    Laat even wat horen a.u.b.

    Groetjes,

    An Zuurbier

  • Tineke

    Hallo An

    het is nog nodig, het lapjes breien van 20x20 xm.

    In deze link: http://brei.startpagina.nl/prikbord/15559276/lapjes-brien-voor-goede-doelen#msg-15559276 van Constance staat alle informatie.

    Groetjes, Tineke

  • tineke immers

    hoi ik wil ook graag mee breien voor een goed doel wil graag wat mee weten kan vb waar moet ik de lapjes naar toe sturen ik woon in pijnacket zuid-holland ik hoor graag van u

  • Ellesje

    Tineke Immers; lees even het berichtje boven je dan weet je precies wat je kan / moet doen!

  • joyce van den berg

    Hallo

    Mijn naam is Joyce en wil graag lapjes breien om zo een bijdrage te leveren aan het goede doel. Waar moet ik die lapjes naar toe sturen ?

    Laat me weten.

    Vriendelijke groet

    Joyce