patroon Angela's wedding sjaal gezocht

  • giny

    Hallo , ik zoek het patroon van Angela's wedding sjaal , het heeft gestaan in een handwerken zonder grenzen ik meen nummer 135 . kan iemand mij aan deze HZG helpen of alleen aan het patroon? onkosten worden uiteraard vergoed.

    groetjes Giny

  • Els

    Giny,

    In nummer 135 staat het patroon van een kanten shawl (groen) in een artikel dat over kanten bruidsshawls gaat. Ik zie nergens de naam ‘Angela’s wedding sjaal' genoemd in het artikel. Het artikel heet ‘Om door een ringetje te halen“. In het artikel staat iets wat leuk is om te weten: ”Om de dunheid van de shawl te testen, werd de gehele shawl door de trouwring van de bruid gehaald, vandaar de benaming ring shawl of wedding ring shawl.’

    Gaat het inderdaad om deze shawl? Dan heb ik die dus voor je. Stuur me maar een prive-bericht met je mailadres, dan krijg je het van me.

    Als het toch een ander patroon moet zijn, dan staat dat wellicht in een andere HzG. Ik heb ze allemaal, maar dan moet je eerst het goede nummer aan me geven.

    Ik hoor het wel van je.

    Els

  • MoniqueB.

    Hoi Els,

    Mag ik daar ook voor in aanmerking komen?

    Voor het patroon van de HzG 135 van C. Meijsen?

    Dank je.

    MoniqueB.

    monique@kantwerk.nl

  • Els

    Tuurlijk, ik stuur het naar je!

    Els

  • giny001

    Hoi Els,

    dat is wel de sjaal die ik bedoel, dat van de trouwring herinner ik me nog. leuk verhaal he.

    ik mail je even prive en bedankt vast

    groetjes Giny

  • zoraya

    Els Schreef:

    ——————————————————-

    > Tuurlijk, ik stuur het naar je!

    > Els

    Hoi Monique, mag ik deze sjaal patroon ook van jou ?

    vriendelijke groet

    Zoraya

    graag naar

    info@muiderberg.org

  • Anneke W

    Hallo Els,

    Mag ik het patroon ook van je?

    Gr Anneke.

  • Els

    Ja hoor, maar stuur je dan even je mailadres via prive-bericht?

    Els

  • whitney

    als je weddingsjaal hier bij zoeken invult, krijg je al onze info over destijds, toen we er allemaal “” vol "van waren en tips enz…ook foto's.

  • marionst

    Hallo Els.

    Het lijkt ook mij erg leuk om de weddingsjaal te breien.

    Misschien wil je mij ook het patroon mailen?

    Alvast bedankt.

    Marion

    marion.stuijfzand@gmail.com