Breisters en bollen wol gevraagd voor lapjesdekens!

  • Philip Kiemel

    Janny Kiemel breit voor die kinderen lapjes van zo'n 15 bij 15 cm. Vele lapjes bij elkaar vormen samen een deken. Heeft u thuis wol over en wilt u dat graag schenken aan Janny, zodat zij de komende periode vooruit kan, bekijk de volledige site die hieraan gewijd is op: www.kiemel.myweb.nl/lapjesdekens.htm en stuur al je reacties naar: philipkiemel@keyaccess.nl

  • Alie Boerefijn

    Hallo vraag je ook breisters of alleen de wol??? Ik wilde je site bekijken maar die pakte niet klopt dit?

    Groetjes Alie

  • Philip Kiemel

    Toen het bericht is geplaatst, kwam ik er al achter dat de URL niet correct was. Dat is bij deze rechtgezet.

    www.kiemel.myweb.nl/lapjesdekens.htm

    De stichting Dorkas regelt het vervoer. Stuur een mail om het vervoer af te spreken.

    Breisters zijn ook van harte welkom.

    Zet 50 steken op en brei recht, ribbels tot het een vierkant is.

    Leg ter controle de punten op elkaar.

    Je kunt de lapjes met bijv. wit of zwart omhaken.

    Eén deken bestaat uit 35 lapjes (7 x 5). Ook de buitenkant moet omgehaakt worden.

    Kindertruitjes mag je ook breien.

    Groeten en succes!

  • mia van os

    hallo ik ben mia en ik brei ook als ik nu voor jullie of de kinderen wat brei waar moet ik dat dan naartoe sturen want ik kom uit limburg heb je geen adres hier in de buurt van heerlen dan wil ik graag helpen met breien ik heb nog wol genoeg ik hoor het wel oke groetjes mia

  • Alie Boerefijn

    Graag een reactie zsm heb al 2 mailtjes gestuurd maar geen bericht ontvangen?

    Alie Boerefijn

  • Alie Boerefijn

    Zoals ik je al eerder mailde ben ik al aan het breien het wordt wel een klein dekentje zeker he,7x5 lapjes is 75 cm breed en 105cm lang toch?

    Heb je het adres alvast van de gene die het dan komt omhalen?

    Groetjes Alie

  • mia van os

    beste alie je moet naar philip kiemel mailen voor het adres ik weet hier ook niks van ik ben niet van die organisatie voor dekentjes breien maar ik heb ook al gevraagd naar een adres maar heb nog niks ervan gehoord dus stuur maar een bericht naar kiemel oke groetjes mia

  • Alie Boerefijn

    Beste Mia,

    Heb je ook al bericht gehad van Philip Kiemel ik wel, mail even als je niets gehoord hebt.

    Groetjes Alie